گنبدکاووس- ایرنا- فرماندار کلاله با گرامیداشت جایگاه والای شهدا، جزییات آیین استقبال از پیکر شهید «ایمان درویشی» که در حادثه تروریستی تفتان به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود را اعلام کرد.

فرهاد شیبک روز دوشنبه به ایرنا گفت: پیکر شهید درویشی ساعت ۱۹ امشب در «چشمه نیل» مورد استقبال قرار خواهد گرفت و در ادامه مراسم وداع در مسجد امام حسین (ع) این محل برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: آیین تشییع و خاکسپاری این شهید ساعت ۹ صبح فردا (سه‌شنبه) با حضور مسوولان کشوری و استانی از ابتدای خیابان انقلاب کلاله به سمت گلزار شهدای این شهر برگزار می‌شود.

فرماندار کلاله اظهار کرد: اقتدار امروز کشور را مدیون از جان گذشتگی شهدا در راه دفاع از خاک ایران اسلامی هستیم و اگر شهدا نبودند امروز مقاومت اسلامی هم وجود نداشت.

وی با تاکید بر اینکه فرزندان روح الله و نظام اسلامی همواره در جستجوی شهادت به عنوان یک مرگ با سعادت هستند، گفت: شهادت سکه پر بهایی است که در یک روی آن ارزش‌های انقلاب اسلامی و در روی دیگر آن دستاوردهای انقلاب اسلامی را می‌توان دید.

به گزارش ایرنا، ۲ گشت انتظامی پلیس در منطقه تفتان روز شنبه مورد حمله تروریست‌ها قرار گرفت که ستوان دوم ایمان درویشی و ۹ سرباز و کادر پلیس دیگر به شهادت رسیدند.

مراسم وداع با شهید درویشی صبح امروز در فرماندهی انتظامی گلستان برگزار شد.

شهید درویشی سومین شهید امسال نیروی انتظامی و مرزبانی گلستان است.