تهران- ایرنا- فرمانده کل ارتش در پیامی نوشت: شهادت سلحشوران پدافندهوایی در سنگرهای دفاع شبانه‌روزی از مرزهای کشورمان، ادامه راه ایثارگران دفاع مقدس و جبهه مقاومت است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، در پیامی شهادت چهار تن از کارکنان پدافند هوایی ارتش در اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی را تبریک و تسلیت گفت.

در متن پیام وی آمده است‌: ایران سربلند اسلامی شجره طیبه‌ای است که در مسیر تندبادهای حوادث و معاندت دشمنان، با مجاهدت آحاد رزمندگان و همراهی ملت قهرمان و رهبری دوراندیشانه امامین انقلاب، سرو قامت و استوار در برابر مستکبران عالم به‌ویژه آمریکا و یاوه‌گویی‌های رژیم منحوس صهیونی ایستاده است.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: خط انقلاب اسلامی همان خط انبیا و اولیای الهی است. مسیری که ما را به استقامت و ایستادگی در برابر دشمنان هدایت می‌کند و شهادت در راه خدا و خدمت به مردم را، ارتزاق در حریم ربوبیت می‌داند.

سرلشکر موسوی تصریح کرد: شهادت همرزمان عزیز و سلحشور نیروی قهرمان پدافندهوایی در سنگرهای دفاع شبانه‌روزی از مرزهای ایران عزیز و مردم شریف، ادامه راه ایثارگران دفاع مقدس و جبهه مقاومت و آینه شفاف تاریخ پرافتخار این سرزمین از سال‌های نه‌چندان دور است.

وی در این پیام خاطرنشان کرد: آنگاه که رزمندگان غیور پایگاه و ایستگاه راداری سوباشی با وجود تهدیدات پرشمار دشمن ایستادند و حاضر به ترک سنگر پدافند نشدند و شهادت را انتخاب کردند و امروز درس‌آموزان و پیروان آن شهیدان؛ افسران و درجه‌داران غیور این نیرو در ماموریت مقدس دفاع از حریم ایران در مقابله با شرارت رژیم نامشروع صهیونیستی، ترجمان فاستقم کما امرت و جان پناه مردم شدند، قله شهادت را برگزیدند و جان گرانمایه خود را برای صیانت ازهویت و استقلال ایران و نظام اسلامی تقدیم کردند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: عروج دلباختگان دین و وطن در نیروی سرافراز پدافند هوایی ارتش را محضر خانواده صبور آن شهیدان عزیز، تبریک و تسلیت عرض نموده و با ادای احترام به همه شهیدان راه استقلال و امنیت و شهیدان گرانقدر اخیر فرماندهی انتظامی در حمله تروریستی اشرار، راه تامین امنیت را به فرموده رهبر دانای راز و فرماندهی کل قوا، حفظ و تقویت قدرت می‌دانیم و ایمان داریم با توکل به خدای متعال و به برکت خون پاک شهیدان، رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) عزیز، وجود ارزشمند رزمندگان نیروهای مسلح و پشتیبانی امت نستوه، شاهد ارتقاء روزافزون قدرت ایران و جبهه مقاومت در مصاف با دشمنان انسانیت خواهیم بود.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی کشور بامداد شنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سامانه یکپارچه پدافند هوایی هجوم رژیم صهیونیستی به نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را رهگیری و مقابله موفق کرده است.

در پی این حمله تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی، چهار نفر از کارکنان ارتش در دفاع از امنیت آسمان ایران اسلامی به شهادت رسیدند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی روز یکشنبه ششم آبان ۱۴۰۳ در دیدار هزاران نفر از خانواده‌های معزز شهیدان امنیت با تأکید بر ضرورت بهم خوردن محاسبات غلط رژیم صهیونیستی درباره ایران، گفتند: آنها درباره ایران دچار خطای محاسباتی هستند چرا که ایران و جوانان و ملت ایران را نمی‌شناسند و هنوز نتوانسته‌اند قدرت، توانایی، ابتکار و ارده ملت ایران را درست بفهمند که ما باید این را به آنها بفهمانیم.