تهران- ایرنا- فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) کشور گفت: شهادت عزیزانمان در مقابله با تهاجم هوایی رژیم جنایتکار صهیونیستی، عزم و اراده دلاورمردان پدافند هوایی در دفاع از حریم هوایی کشورمان را دوچندان کرده است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ قادر رحیم‌زاده فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) کشور با صدور پیامی شهادت چهار تن از کارکنان پدافند هوایی ارتش در پی اقدام مذبوحانه و تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت.

وی در این پیام آورده است: شهادت هنر مردان‌ خداست و دلاورمردان پدافند هوایی که در سنگر آبرو و شرف و دفاع از آسمان میهن اسلامی، با انجام‌ وظیفه سربازی خود سر از پا نمی‌شناسند، همواره آماده نثار جان خود در راه دین و حفظ امنیت و آرامش ملت قهرمان کشور عزیزمان می‌باشند.

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) کشور تاکید کرد: اطمینان دارم شهادت چهار تن از عزیزانمان در مقابله با تهاجم هوایی رژیم جنایتکار صهیونیستی، عزم و اراده دلاورمردان پدافند هوایی در دفاع از حریم هوایی کشورمان را دوچندان نموده‌ و همرزمان شجاع، مؤمن و متعهد در یگان‌های پدافند هوایی سراسر کشور، به برکت خون پاک شهیدان و در ادامه این مسیر نورانی، با اقتدار و آمادگی کامل، در انجام مأموریت خطیر خود مجاهدانه کوشا خواهند بود.

سرتیپ رحیم‌زاده در این پیام نوشت: شهادت همسنگران عزیزم شهیدان حمزه جهاندیده، محمد مهدی شاهرخی‌فر، سجاد منصوری و مهدی نقوی را به فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی)، ملت قهرمان ایران، خانواده معظم شهیدان و فرماندهان و همرزمان پدافند هوایی خود تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای خانواده‌های معظم شهدا صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی کشور بامداد شنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سامانه یکپارچه پدافند هوایی هجوم رژیم صهیونیستی به نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را رهگیری و مقابله موفق کرده است.

در پی این حمله تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی، چهار نفر از کارکنان ارتش در دفاع از امنیت آسمان ایران اسلامی به شهادت رسیدند.