به گزارش ایرنا از روابط عمومی بیمه سرمد، محسن بزرگزاده سرپرست معاونت بازاریابی و شبکه فروش بیمه سرمد با تبریک ایام سالروز تاسیس شرکت، ضمن اشاره به هفته سرمد و روز هفتم آبان ماه که با تاکید بر استراتژی توانمندسازی کمی و کیفی نمایندگان با عنوان «سرمد و شبکه فروش توانمـنـد» نامگذاری گردیده، عنوان کرد: جشنواره فروش سرآمدان با اخذ مجوزهای لازم از هیأت مدیره شرکت و اطلاعرسانی به شعب بیمه سرمد از یکم آبان ماه در سراسر کشور به صورت یکپارچه و هماهنگ آغاز شده است.
آقایی عطا مدیر بازاریابی بیمه سرمد نیز با اعلام شروع رسمی جشنواره فروش بیمه سرمد، در خصوص جزئیات جشنواره عنوان کرد: در این جشنواره که با هدف ترغیب نمایندگان به خرده فروشی، افزایش میزان فروش و ایجاد فضای رقابتی میان نمایندگان برگزار شده است، جوایز و تخفیفات ویژهای به دو صورت هفتگی به قید قرعه و براساس میزان حق بیمه تولیدی و ماهیانه براساس امتیاز کسب شده از ترکیب میزان حق بیمه تولیدی و تعداد بیمهنامه فروخته شده به نمایندگان اهداء میگردد.