تهران - ایرنا - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از اعزام هیاتی از اعضای این کمیسیون به تفتان برای بررسی ابعاد حادثه تروریستی پاسگاه انتظامی گوهرکوه خبر داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، ابراهیم رضایی درباره بررسی ابعاد حادثه تروریستی اخیر در پاسگاه انتظامی گوهرکوه تفتان به خبرنگاران گفت: پس از ماموریتی که رئیس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس داد، هیاتی از اعضای این کمیسیون به شهرستان تفتان استان سیستان و بلوچستان اعزام خواهند شد تا ابعاد حادثه تروریستی اخیر را مورد بررسی قرار دهند.

پنجم آبان‌ماه حادثه تروریستی در پاسگاه انتظامی گوهرکوه شهرستان تفتان رخ داد که منجر به شهادت ۱۰ نفر از کارکنان انتظامی و سربازان وظیفه شد. در این حادثه تروریستی ستوان دوم ایمان درویشی و ۹ سرباز و کادر پلیس دیگر به شهادت رسیدند.

همچنین در اطلاعیه شامگاه یکشنبه قرارگاه قدس جنوب جنوب شرق آمده است: در پی حادثه تروریستی تفتان که منجر به شهادت ۱۰ نفر از نیروهای فراجا در منطقۀ گوهرکوه شهرستان تفتان شد یگان های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) در ادارۀ کل اطلاعات سیستان‌ و بلوچستان و رزمندگان فراجای استان طی یک عملیات پهپادی، چهار نفر از اعضای گروهک‌های تروریستی کشته شدند.

این اطلاعیه می افزاید: چهار نفرِ دیگر از تروریست‌ها نیز پس از شناسایی و تعقیب‌وگریز دستگیر و تعدادی هم مجروح شدند.

در این اطلاعیه آمده است: عملیات تعقیب‌وگریز تا دستگیری تمامی افراد متواری گروهک ادامه خواهد داشت.