تهران- ایرنا- رسانه‌های رژیم صهیونیستی از تعطیلی ساختمان اصلی فرودگاه بن گوریون به روی پروازهای بین‌المللی به مدت پنج ماه خبر دادند.

به گزارش دوشنبه شب ایرنا، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که ساختمان اصلی فرودگاه بن گوریون به دلیل تعلیق پرواز شرکت‌های خارجی به تل آویو، به مدت پنج ماه تعطیل خواهد شد.

بر اساس این گزارش، ساختمان اصلی فرودگاه بن گوریون از ابتدای ماه نوامبر تا پایان ماه مارس به روی پروازهای بین‌المللی بسته خواهد شد.

پیشتر گروه هواپیمایی لوفت هانزا که شرکت‌های سوئیس اینترنشنال ایرلاینز، هواپیمایی اتریش و هواپیمایی بروکسل نیز از زیر مجموعه‌های آن است، از تعلیق برنامه پروازهای خود به تل‌آویو خبر داد.

شرکت انگلیسی بریتیش ایرویز نیز اعلام کرد که پروازهای خود به تل‌آویو را به مدت پنج ماه دیگر تا اواخر ماه مارس سال آینده میلادی تعلیق کرده است.

به گزارش ایرنا، حملات رژیم صهیونیستی با حمایت‌های نظامی و امنیتی واشنگتن به نوار غزه، تاکنون به شهادت ۴۳ هزار و ۲۰ فلسطینی و زخمی شدن ۱۰۱ هزار و ۱۱۰ فلسطینی منجر شده است؛ با وجود این حجم از توحش لجام گسیخته، این رژیم نتوانسته به اهداف خود در جنگ نسل کشی علیه غزه یعنی بازگرداندن اسرای صهیونیست و نیز نابودی حماس برسد.