به گزارش ایرنا، سخنگو و معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این همایش گفت: همبستگی و انسجام روابط عمومی ها و مدیران رسانه ها، همبستگی و هم اندیشی به ویژه در شرایط جنگ شناختی، آشنایی با تجربه و ایده های جدید و تحلیل شرایط کنونی از جمله اهداف همایش روابط عمومی ها سپاه است.
سرتیپ دوم پاسدار علی محمد نایینی افزود: مرزبانی، روایتگری و تصویرسازی صحیح و مقابله با تحریف و روایت سازی مخدوش از جمله وظایف روابط عمومی ها است.
وی اظهار کرد: با ماموریتهای مختلفی که هر روابط عمومی بر عهده دارد، سرمایه انسانی باید در قواره انقلاب و در ابعاد گوناگون وسعت و عمق داشته باشد.
همایش سراسری معاونان روابط عمومی سپاه و مدیران رسانه تا ۲۰ آبان ماه در مجتمع امامت مشهد ادامه دارد.