مشهد- ایرنا- شهردار مشهد گفت: ۱۴۰ خدمت به صورت مستقیم به شهروندان ارائه می‌شود که بیش از ۹۰ مورد آن از طریق بستر الکترونیک است.

به گزارش ایرنا، محمدرضا قلندر شریف روز جمعه در حاشیه نمایشگاه تخصصی کامپیوتر و شهر هوشمند در مشهد افزود: همه تلاش ما این است که ارائه خدمات الکترونیک و کیفیت زندگی مجازی مردم را ارتقا و توسعه بدهیم‌.

وی ادامه داد: شهرداری در حوزه هوشمندسازی و ایجاد شهر هوشمند اقدامات خوبی انجام داده و نرم‌افزارهای متنوعی را برای شهروندان ایجاد کرده است.

شهردار مشهد با اشاره به رونمایی از سه سامانه جدید الکترونیکی شهرداری تصریح کرد: در این نمایشگاه سه مورد از دیگر اقدامات شهرداری مشهد در بستر الکترونیک نیز رونمایی شد.

قلندر شریف افزود:‌ کارتابل شهروندی درگاه شهرداری هوشمند به شهروندان اجازه می‌دهد تمام پرداخت‌های خود به شهرداری را به صورت الکترونیکی انجام دهند.

وی بیان کرد: دیگر موردی که رونمایی شده سامانه جامع نگهداری تجهیزات و تعمیرات است که مختص ماشین‌آلات و تاسیسات شهری است تا بتوان در لحظه سامانه ها و تاسیسات شهری را کنترل و به‌روزرسانی کرد.

شهردار مشهد عنوان کرد: همچنین در این نمایشگاه از سامانه جامع بازخوردسنجی رونمایی شد که این سامانه در زمینه ارزیابی عملکرد همکاران شهرداری کاربرد دارد.

وی افزود:‌ هر شهروندی که به شهرداری مراجعه کرده و خدمتی دریافت کند، بلافاصله پیامکی دریافت می کند که در آن از وی درخواست شده تا نحوه ارائه خدمت توسط کارکنان شهرداری را ارزیابی کند. این ارزیابی به صورت برخط انجام شده و در پرونده همکار درج می‌شود که در ارزیابی عملکرد وی تاثیرگذار است.

بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی کامپیوتر و شهر هوشمند تا شنبه آینده در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی مشهد برپا خواهد بود.