تهران بزرگ - ایرنا - مدیرعامل سازمان مدیریت و میادین میوه و تره‌بار شهر تهران گفت: در کنار عرضه ارزان و با کیفیت، بدنبال کوتاه کردن دست دلالان و واسطه‌ها و رساندن محصول با قیمت مناسب به دست مصرف کننده هستیم.

مهدی بختیاری زاده روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در حوزه ارزان سازی ایجاد زنجیره‌های تامین مواد غذایی با کیفیت اجرایی شد و دست واسطه‌هایی که با سوداگری باعث افزایش قیمت محصولات مصرفی شهروندان می‌شدند از این حوزه کوتاه شد و اکنون اقلام مصرفی بدون حضور واسطه‌ها به دست مردم می‌رسد.

وی اظهار کرد: در ۲۰ ماه با توجه به نوساناتی که در بازار گوشت وجود داشت اما در میادین میوه و تره‌بار قیمت این محصول پروتئینی ثابت بود و تنها در ۲ ماه گذشته با توجه به بالا رفتن هزینه‌های کارگری و تامین مواد مورد نیاز این بخش، کمی قیمت آن تغییر کرده که باز به نسبت قیمت آن در سطح شهر، ارزان تر است.

مدیرعامل میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران تاکید کرد: اکنون تعداد بازارهایی که در شهر تهران به ارائه خدمات در حوزه میوه و تره‌بار و محصولات پروتئینی می‌پردازند به بیش از ۳۰۰ بازار رسیده است.

به گفته وی، در حوزه دسترسی آسان تر شهروندان تهرانی به این خدمات طرح فروش مجازی در بازارها و میادین میوه و تره‌بار شهرداری نیز اجرایی شده است.