به گزارش ایرنا ، ابوالحسن عالی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در راستای بهبود خدماترسانی به مشترکین و افزایش رضایت آنها، اپلیکیشن باشگاه مشتریان راهاندازی شده است که بستری مناسب برای ارائه خدمات نوین و ارتقای ارتباطات محسوب میشود.
وی با تاکید بر اهمیت نظارت میدانی، تصریح د: بازدیدهای میدانی از حوادث در سطح استان سه برابر شده است تا نظارت دقیقتر و مؤثرتری بر روند رفع مشکلات انجام شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر ادامه داد: در راستای افزایش بهرهوری و سرعت بخشی در امدادرسانی نیز تجهیز خودروهای امدادی و حوادث به سیستم GPS گامی مؤثر در کنترل بهتر عملیات و بهینهسازی زمان پاسخگویی بوده است.
عالی یادآور شد: برای پاسخگویی موثرتر به مشترکین در زمان اوج تماسها، تعداد کارشناسان پاسخگو افزایش یافته تا از طولانی شدن زمان انتظار جلوگیری شود.
وی گفت: باشگاه نظرسنجی از مشترکین در شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر راهاندازی شده است تا از این طریق دیدگاهها و پیشنهادات مشترکین جمعآوری و برای بهبود خدمات استفاده شود.
عالی با اشاره به ضرورت بهره مندی از مزایای توسعه ارتباطات دیجیتال افزود: همچنین امکان گفتگوی مستقیم مشترکان با کارشناسان ۱۲۲ از طریق بستر وب و اپلیکیشن باشگاه مشتریان فراهم شده است و ارتباطی سریع و بدون واسطه را ایجاد کرده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهراضافه کرد: برای کاهش مراجعه حضوری مشترکان سامانه ۱۲۲ به گونهای توسعه یافته که مشترکین میتوانند امور خود را بهصورت غیرحضوری انجام دهند و این اقدام تاثیر چشمگیری در صرفهجویی در وقت و هزینه خواهد داشت.