به گزارش ایرنا ، امین اسدی در نشست اعضای کمیته مصرف و مدیریت انرژی شهرستان ملارد در سخنانی گفت : رضایت مندی مردم باید در اولویت کارها قرار گیرد و مسئولان لازم است با نگاه تخصصی و تدبیر ، خدمت صادقانه ،مفید بودن و احترام به ارباب رجوع را نهادینه نمایند .
وی خطاب به روسای بانک ها ،مدیران دستگاههای خدمات رسان و سایر اعضای این کمیته گفت : موفقیت دولت در خدمت رسانی به مردم ،مایه امیدواری آنها شده و مدیران چنانچه خود را به جای ارباب رجوع یا تولیدکننده قرار دهند می توانند با تصمیم گیریهای خلاقانه از صدمه به کسب و کار آنها جلوگیری کنند .
اسدی با تذکر این نکته که مکاتبات با مضمون هشداری نباید به ناامیدی مردم منجر شود ،سه عنصر تبیین ،آگاه سازی و مدیریت را از مولفه های یک مدیر کارآمد برشمرد که این روزها باید با جدیت و دقت در دستور کار قرار گیرد .
تامین سوخت جایگزین ،گزارش روزانه از کشفیات و برخورد با انشعابات غیرمجاز ، ارتقا منابع تغذیه ذخیره انرژی در بانک ها و اطلاع رسانی دقیق از زمان قطع انرژی از نکاتی بود که فرماندار ملارد بر آنها تاکید کرد .
در این جلسه نقش مدیران مدیران در مواقع بحرانی و اتخاذ تصمیم درست ، احصا میزان مصرف و همچنین میزان اثربخشی صرفه جویی ها در این باره بعلاوه رعایت اصول و مقررات پدافند غیرعامل از مواردی بود که در این جلسه مورد تاکید و بررسی قرار گرفت .
فرماندار ملارد تصریح کرد : تصمیمات و تشخیص مدیران که رضایت خاطر و رفاه حال مردم به ویژه افراد بی بضاعت و پائین جامعه را بهمراه داشته باشد مورد حمایت بوده و در مقابل با متخلفین و کسانیکه چه عمدی یا سهوی به دنبال ایجاد نارضایتی هستند برخورد جدی صورت خواهد گرفت .
شهرستان ملارد در غرب پایتخت واقع شده و بیش از ۳۹۰ هزار نفر جمعیت دارد .