به گزارش ایرنا از سازمان هواپیمایی کشوری، این سازمان با عنایت به لزوم رعایت حقوق مسافران، در نامه ای به نمایندگی شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز درباره الزام به رعایت مفاد کنوانسیون ورشو ۱۹۲۹ در خصوص تاخیر در ارسال جامه دان مسافران اخطار داد تا نسبت به تحویل جامدان مسافران تا پایان آذرماه اقدامات لازم را به عمل آورد.
با توجه به تاخیر شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز در تحویل جامه دان مسافران، این شرکت ملزم شد تا پایان زمان تعیین شده نسبت به انتقال جامه دان مسافران اقدامات لازم را انجام دهد.
در این زمینه «جعفر یازرلو» سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری به خبرنگار اقتصادی ایرنا گفت: شرکت ترکیش ایرلاینز از ابتدای ماه دسامبر سال جاری با مشکل عدم تحویل جامه دان مسافران ورودی مواجه بوده و این معضل تاکنون رفع نشده است.
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری بیان داشت: طبق بررسی های انجام شده، از تاریخ ۱۰ دسامبر تاکنون تعداد قطعات جامانده جامه دان مسافران به تعداد قابل توجهی در هر پرواز افزایش یافته است.
وی خاطرنشان کرد: به همین دلیل از نمایندگی ایران شرکت ترکیش ایرلاینز خواسته شده تا ضمن انجام هماهنگی های لازم به منظور انتقال جامه دان مسافران نهایتا تا تاریخ ۳۰ آذرماه، به تشریح اقدامات آن شرکت در جهت عمل به مفاد کنوانسیون ورشو ۱۹۲۹ درخصوص تاخیر در ارسال جامه دان بپردازد.
یازرلو تصریح کرد: همچنین از این شرکت خواسته شده که تا تاریخ یاد شده به تشریح اقدامات اصلاحی برای رفع مشکل پیش آمده و برنامه ریزی به منظور پیشگیری از وقوع مجدد آن بپردازد.