تهران- ایرنا- مدیربیمه‌های درمان،عمر وحادثه بیمه سرمدازقرارگرفتن بیمه سرمد در مسیر هوشمندسازی فرآیندارزیابی خسارت خبردادوگفت:بیمه سرمدبه منظورسهولت بیمه‌گزاران برای دریافت خدمات بیمه‌ای وافزایش سرعت در اجرای فرایندهای بیمه‌گری به‌ویژه در بخش خسارت درمان، همواره به دنبال استفاده از ابزارها، نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های بیمه‌گری است.

به گزارش ایرنا، علی آفرین مدیر بیمه‌های درمان، عمر و حادثه بیمه سرمد در مصاحبه‌ای با روابط‌عمومی شرکت، با اعلام قرارگرفتن بیمه سرمد در مسیر هوشمندسازی فرآیند ارزیابی خسارت گفت: بیمه سرمد به منظور مدیریت صحیح در ارزیابی خسارت و همچنین کاهش درگیری نیروی انسانی با فرایندهای اجرایی ثابت و تکراری که منجر به فرسایشی شدن انجام عملیات بیمه‌گری و کاهش دقت ارائه خدمات می‌شود، در حال سیستمی کردن فرایند ارزیابی خسارات با استفاده از امکانات و دسترسی‌های ایجاد شده از طریق هوش مصنوعی (AI) است.

آفرین همچنین خاطر نشان کرد: بیمه سرمد به منظور سهولت بیمه‌گزاران برای دریافت خدمات بیمه‌ای و افزایش سرعت در اجرای فرایندهای بیمه‌گری به‌ویژه در بخش خسارت درمان، همواره به دنبال استفاده از ابزارها، نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های بیمه‌گری بوده که این امر ضمن افزایش رضایت‌مندی بیمه‌شدگان و مشتریان، موجب کاهش چشمگیر ضریب خسارت درمان نیز گردیده است.

وی در ادامه یکی از اهداف مهم شرکت بیمه سرمد را که مورد تاکید مدیر عامل محترم شرکت قرار دارد، ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به بیمه‌گزاران عنوان کرد تا شرکت بیمه سرمد ضمن رعایت اخلاق حرفه‌ای، در بخش بیمه‌های درمان نیز بر مدار سودآوری قرار گیرد.

مدیر بیمه‌های درمان، عمر و حادثه بیمه سرمد همچنین از نظارت دقیق شرکت بر روی عملکرد مراکز درمانی طرف قرارداد به منظور ارتقاء کیفیت خدمات و افزایش سطح رضایت‌مندی مشتریان خبر داد که در این راستا شرکت بیمه سرمد ضمن کیفی‌سازی خدمات ارائه شده برای بیمه‌گزاران، تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد خود را از ۴.۱۰۰ مرکز به ۶.۵۰۰ مرکز افزایش داده است.