تجمع دانشجویان مقابل سفارت سوییس به سوی دفتر حافظ منافع مصر کشیده شد ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/10/24 سیاسی.دانشجویان.غزه صدها تن از دانشجویان دانشگاه های تهران و مازندران با تجمع مقابل سفارت سوییس خواستار رسیدگی به وضع مردم غزه شدند به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، این دانشجویان با در دست داشتن عکس هایی از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و پلاکاردهایی با مضمون با آمریکا کنار نخواهیم آمد، این کودکان به کدامین گناه کشته شده اند؟ و ... جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.
دانشجویان همچنین با سر دادن شعارهایی نظیر مرگ بر آمریکا، مرگ بر جرج بوش، اولمرت جنایت می کند، بوش حمایت می کند، مرگ بر اوباما، دانشجو بیدار است، از آمریکا بیزار است، نه سازش نه تسلیم، نبرد با اسرائیل، خیبر خیبر یا صهیون، جیش محمد قادمون و ... جنایت های اسرائیل غاصب را محکوم کردند.
آنان به تصاویر اوباما، حسنی مبارک، لیونی، ملک عبدالله و بوش، کفش پرتاب کردند و عکس های آنان را نیز به آتش کشیدند.
دانشجویان با پرتاب سنگ، سیب زمینی و تخم مرغ به سوی دیوارهای سفارت سوییس انزجار خود را از جنایات اسرائیل اعلام کردند.
دانشجویان بسیجی در پایان تجمع در مقابل دفتر حافظ منافع آمریکا در سفارت سوییس بیانیه ای صادر کردند.
در بخشی از این بیانیه آمده است: در حالی که 18 روز از حمله وحشیانه جنایت کاران صهیونیست و مقاومت شجاعانه مردم مظلوم غزه می گذرد، موجی از بیداری انسانی جهان را فراگرفته و همه ملت های آزاده جهان را به اعتراض در مقابل جنایات وحشیانه آنان واداشته است.
این دانشجویان اضافه کرده اند: استکبار جهانی و کشورهای اروپایی و مجامع بین المللی و به اصطلاح حقوق بشر خود را به خواب خرگوشی زده اند و چشم خود را بر روی نسل کشی صهیونیست ها در غزه بسته اند.
تجمع کنندگان با اظهار تاسف نسبت به اظهارات اخیر اوباما درباره حادثه غزه تصریح کردند: او در این برهه حساس با طرح مسائل ابلهانه می کوشد تا اذهان عمومی دنیا را از حوادث غزه دور کند.
دانشجویان تجمع کننده از سایر ملت ها خواستند تا به آنان بپیوندند و به سلطه ابرقدرت ها در جهان پایان دهند.
دانشجویان در پایان تجمع خود، در حالی که شعارهایی در این زمینه می دادند ، پیاده به سوی دفتر حفاظت از منافع مصر حرکت کردند.
سیام *س.ل 1961* شماره 159 ساعت 17:04 تمام