فیلم ورود آقایان ممنوع توانایی جذب مخاطبان را دارد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/11/19 فرهنگی.هنر89.فجر 89 تهران - رئیس کانون مدرسان سینمای ایران، ورود آقایان ممنوع را اثری با ساختاری استاندارد توصیف کرد و گفت: این فیلم سینمایی به آسانی توانایی جذب مخاطبان را دارد.
حمید دهقانپور روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: یکی از ویژگی های ورود آقایان ممنوع، بازی های روان و فیلمنامه خوب این اثر سینمایی است.
وی خاطر نشان کرد: این اثر سینمایی به راحتی مخاطبان را می خنداند و این در حالیست که نشاندن لبخند بر لب تماشاگران سینمای ایران، کار دشواری است این منتقد سینما تصریح کرد که یکی از ویژگی های این اثر سینمایی آن است که روند داستان منطقی است و قصه فیلم به درستی پیش می رود و همه استانداردهای سینمایی در آن رعایت شده است.
به گفته دهقانپور، در سالیان اخیر کمدی هایی که بدون توهین به شعور مخاطب آنان را وادار به خنده کند، کم دیده ایم و ورود آقایان ممنوع می تواند سرآغاز دیگری بر ساخت چنین آثاری باشد.
این منتقد سینما افزود: رامبد جوان، به درستی بازیگرانی را که از آنان به نام هنرپیشه های تلویزیونی یاد می کنیم هدایت کرده و در این راستا به هجو و هزل دچار نشده است.
وی بازی ویشکا آسایش در این اثر سینمایی را مطلوب دانست گفت: مجموعه عناصر بسیاری سبب می شود تا یک بازیگر در ایفای نقش خود موفق باشد اما مسلم آنکه زیرمتن های بسیار خوبی که در فیلمنامه این اثر سینمایی وجود داشت سبب شد آسایش در ایفای نقش یک معلم متکبر موفق باشد.
دهقانپور یادآور شد: از نقش طراح گریم این اثر سینمایی در طراحی چهره ویشکا آسایش متناسب با شخصیت پردازی فیلمنامه نمی توان به سادگی گذشت و گریم این بازیگر در موفقیت نقش وی بی تاثیر نبوده است.
فیلم سینمایی ورود آقایان ممنوع به کارگردانی رامبد جوان روز گذشته ( دوشنبه ) و در سومین روز از بیست ونهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر اکران شد.
این فیلم مضمونی طنز دارد و رضا عطاران، پگاه آهنگرانی، ویشکا آسایش و مانی حقیقی از جمله بازیگران این اثر سینمایی هستند.
بیست ونهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر از 16 تا 26 بهمن ماه برگزار می شود.
فراهنگ ** 1983 ** 1071 شماره 106 ساعت 18:46 تمام