تکواندو قهرمانی جهان / کرمی ، ساعی و قادری امروز به مصاف حریفان می روند ......................................................................
پکن، خبرگزاری جمهوری اسلامی 01/03/86 خارجی.داخلی.ورزشی.چین.تکواندو.
در آخرین روز از پیکارهای تکواندو قهرمانی جهان که در " چامپینک " پکن برگزار شده است ، " یوسف کرمی " و خانم ها " مهروز ساعی " و "سارا قادری" سه تکواندوکار کشورمان در بخش های مردان و زنان به مصاف حریفان می روند.
به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، در رقابت های امروز در بخش مردان، یوسف کرمی تکواندوکار وزن هفتم ( 84 کیلوگرم ) به مصاف " الخرزازی محمد" تکواندوکار مراکشی می رود.
در این وزن ، 61 تکواندوکار برای کسب مدال به مبارزه می پردازند.
دربخش بانوان نیزامروز تیم ملی تکواندو کشورمان دو نماینده خواهد داشت که ابتدا " سارا قادری" در وزن ششم (67 کیلوگرم ) به مصاف"کاترین الورادو" از کشور کاستاریکا خواهد رفت.
در وزن ششم بانوان نیز 43 تکواندوکار حضور دارند.
" مهروز ساعی " دیگر تکواندو کار ایرانی نیز امروز در وزن هشتم به مصاف " فیلیز نور آیدین " از ترکیه خواهد رفت.
علاوه بر ساعی ، 33 تکواندوکار دیگر از سراسر جهان نیز در این وزن برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می کنند.
یادآور می شود، جمهوری اسلامی ایران 14 تکواندو کار شامل هشت تکواندوکار مرد و شش تکواندوکار زن به این رقابت ها اعزام کرده است که تاکنون دو مدال نقره و یک مدال برنز توسط ملی پوشان مرد کشورمان کسب شده است.
امید غلامزاده و مرتضی رستمی و هادی ساعی سه تکواندوکاری هستند که در این رقابت ها به مدال دست یافته اند.
هجدهمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی مردان جهان و یازدهمین دوره پیکارهای تکواندو قهرمانی زنان که از جمعه گذشته در ورزشگاه " چامپینک" پکن آغاز شده است ، امشب ( سه شنبه شب ) پایان می یابد.
آساق275/1588 شماره 006 ساعت 38:07 تمام انتهای پیام M01.05-38-07