۱۸ آبان ۱۳۹۵، ۱۷:۱۹
کد خبر: 82300184
T T
۰ نفر
معاون اوباما: شب بسیار طولانی یا بسیار كوتاه خواهیم داشت

تهران - ایرنا - «جو بایدن» معاون باراك اوباما رئیس جمهوری فعلی آمریكا با حضور در یكی از شعب رای گیری در ایالت دلاوِر در انتخابات سراسری 2016 آمریكا شركت كرد و پس از آنكه رای خود را به صندوق انداخت، گفت: امروز روز زیبایی برای رای دادن است و ممكن است شبی بسیار طولانی یا بسیار كوتاه باشد.

به گزارش ایرنا، به نوشته تارنمای خبری «بازفید»، معاون اوباما به یكی از مدارس شهر ویلمینگتون در ایالت دلاوِر رفت و رای خود را به صندوق انداخت و با دیگر رای دهندگان عكس یادگاری گرفت.
بایدن پس از آنكه كاركنان شعبه رای گیری را در آغوش گرفت به افرادی كه در صف رای گیری ایستاده بودند، گفت: 'خبر بد اینكه من جایی نمی روم.' وی افزود كه پس از پایان خدمت به نبرد علیه 'نابرابری دستمزدها' نیز ادامه خواهد داد.
وی با اشاره به شرایط جوی امروز (هشتم نوامبر) آمریكا گفت: 'روز زیبایی برای رای دادن است. ممكن است شبی بسیار طولانی یا بسیار كوتاه باشد.'
به گزارش ایرنا، ایالت دلاور 3 گزینشگر (الكتور) در مجمع گزینشگران دارد و بر اساس آخرین نظرسنجی، كلینتون در این ایالت 21 درصد از ترامپ پیش است.
پیشتر تیم كین معاون احتمالی هیلاری كلینتون نیز در انتخابات شركت كرد. یاراك اوباما یس جمهوری فعلی آمریكا نیز در رای گیری های پیش از موعد شركت كرده بود.
اروپام**3092**
مترجم: سیّد منصور جاوید ** انتشار دهنده: زهرا هژبری
۰ نفر