۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۰
کد خبر: 81629121
T T
۰ نفر

زنی در كرمانشاه به صورت مرد جوان اسید پاشید

۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۰
کد خبر: 81629121
زنی در كرمانشاه به صورت مرد جوان اسید پاشید

كرمانشاه - ایرنا - جانشین انتظامی استان كرمانشاه از وقوع حادثه اسیدپاشی در كرمانشاه خبر داد و گفت: در جریان این حادثه مرد جوان 27 ساله ای مصدوم و هم اكنون در بیمارستان طالقانی كرمانشاه تحت مداوا قرار دارد.

سرهنگ كیومرث عزیزی روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: حادثه اسید پاشی روز گذشته (شنبه) در یكی از محلات كرمانشاه رخ داد و طی آن خانمی 45 ساله بر صورت و بدن پسری 27 ساله اسید پاشید.

وی ادامه داد: در تحقیقات بعمل آمده مشخص شد كه این خانم و آقا از گذشته با یكدیگر اختلاف داشته اند و حتی در مراجع قضایی نیز پرونده ای به خواست آن ها تشكیل شده است.

سرهنگ عزیزی یادآور شد: روز گذشته خانم مورد نظر در خودرو مرد جوان یكدیگر را ملاقات می كنند اما ظاهرا برای حل اختلافات به نتیجه ای نمی رسند و خانم 45 ساله نیز كه از قبل اسید تهیه كرده بود پس از مشاجره ای كه با مرد جوان داشته آن را روی بدن وی می ریزد.

جانشین انتظامی استان كرمانشاه گفت: پس از وقوع این حادثه مرد جوان كه از ناحیه صورت، سینه، شكم و پا دچار سوختگی شده بود خود را به بیمارستان طالقانی منتقل و تحت مداوا و درمان قرار می گیرد و خانم اسید پاش نیز كه از ناحیه دست دچار آسیب شده بود به اتفاق یكی دیگر از آشنایانش به بیمارستان مراجعه می كند.

وی گفت: پس از كسب اطلاع از این حادثه عوامل انتظامی به بیمارستان مورد نظر مراجعه و ضمن بازجویی از فرد آسیب دیده مشخصات آن خانم را كه اقدام به اسیدپاشی كرده گرفته و متهمه را دستگیر كردند.

عزیزی در پایان گفت: این پرونده برای رسیدگی بیشتر و صدور حكم مناسب در اختیار مقامات قضایی قرار دارد.

7458/8066 / 1539
۰ نفر