۷ آبان ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 10500556
T T
۰ نفر
تیم دانشجویی دانشگاه امیرکبیر مقام دوم مسابقات کمیکار 2011 آلمان را کسب کرد ............................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 07/08/1390 علمی آموزشی.کسب.مقام دوم تهران - تیم دانشجویی دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر که تنها نماینده ایران در مسابقات کمیکار chemecar)2011 )آلمان بود مقام دوم این مسابقات در بخش عملکرد را کسب کرد .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیر کبیر ، در این دوره از مسابقات که در کنار هشتمین کنفرانس مهندسی شیمی و اولین کنفرانس بیوتکنولوژی اروپا در کشور آلمان برگزارشد، تیم دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر که متشکل از 6 نفر بود موفق به کسب مقام دوم بخش عملکرد این دوره از مسابقات شد.
در این دوره از مسابقات 60 تیم ثبت نام کرده بودند که از بین این تعداد 12 تیم برای شرکت در مسابقات انتخاب شدند و تیم دانشگاه صنعتی امیرکبیر تنها تیم ایرانی شرکت کننده در این دوره از مسابقات بود .
تیم دانشجویی دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با ساخت ماشینی که توسط واکنش های شیمیایی حرکت می کند و در یک مسیرخاص با یک ترمز (که مکانیکی یا برقی نیست) متوقف می‌شود ، توانست مقام دوم بخش عملکرد این مسابقات را کسب کند .
در این بخش تیم هایی از کشورهای اندونزی ،آلمان، چک و فرانسه حضور داشتند .
" حامد فلاح "،"علی آخرتی" ، "حنیف کازرونی" ، "محسن قاسمی"و "محمودضیا زمانی‌نیا" به سرپرستی دکتر "بهرام ناصرنژاد " اعضای تیم دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مسابقات کمیکار 2011 آلمان بودند .
علمی **1354**1581
۰ نفر