۱۰ دی ۱۳۹۰، ۱۳:۱۸
کد خبر: 30741625
T T
۰ نفر

سومين همايش وقف و رسانه 27 دي ماه برگزار مي شود

۱۰ دی ۱۳۹۰، ۱۳:۱۸
کد خبر: 30741625

تهران - سومين همايش وقف و رسانه با حضور مديران و مسوولان اجرايي، مديران رسانه هاي كشور، اصحاب وقف و رسانه 27 دي ماه در هتل ارم برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا از سازمان اوقاف و امور خیریه، مدیر كل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف به رویكردهای سومین همایش وقف و رسانه اشاره كرد و افزود: ضرورت و نیازهای متقابل وقف و رسانه، انتظارات متقابل سازمان اوقاف و رسانه ها از موضوعاتی است كه در این همایش مورد بررسی قرار می گیرد.

'حسن ربیعی' ادامه داد: در همایش وقف و رسانه بسترهای تعامل وهمكاری متقابل رسانه ها و سازمان اوقاف مورد هم فكری و هم اندیشی قرار گرفته و در جهت تبیین فرهنگ وقف و اعتلای جایگاه امامزاده ها بهره برداری خواهد شد.

این مقام مسوول در سازمان اوقاف با یادآوری اینكه بهره مندی از ظرفیت رسانه ای كشور برای تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف همواره مورد توجه سازمان اوقاف است، افزود: آنچه در برگزاری همایش وقف و رسانه مورد توجه اوقاف است بهره مندی از ظرفیت رسانه ای كشور، برای تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف و آشنا كردن اصحاب رسانه به عنوان سفیران وقف در جهت معرفی این سنت حسنه و آثار و بركات آن به جامعه است.

ربیعی با بیان اینكه روابط عمومی ها و اصحاب رسانه هر دو یك هدف را دنبال می كنند و آن ایجاد ارتباط با مردم است ادامه داد: پیوند روابط عمومی ها و رسانه ها از هم ناگسستنی است و آنها در انجام ماموریت هایشان لازم و ملزوم یكدیگرند.

فراهنگ ** 1883
۰ نفر