ساري - مدير كانون پرورش فكري كودكان و نوجوان مازندران گفت : نظارت و ارزيابي مراكز فرهنگي و هنري عاملي موثر در جهت رشد فعاليت هاي كانون است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، ' قاسم عزیززاده گرجی ' روز دوشنبه در جلسه شورای فرهنگی ، هنری و ادبی كانون در ساری افزود : با پیگیری و استمرار نقش نظارتی بر مراكز فرهنگی و هنری كانون ، می توان به نقاط ضعف و قوت مراكز پی برد و در جهت رفع نواقص و ارتقای فعالیت های مثبت گام برداشت.

وی با اشاره به ارزیابی تمامی مراكز فرهنگی و هنری در این جلسات ، گفت : با نظر سنجی از كارشناسان كانون و ارزیابی آنان در بخش های متعدد مراكز ، می توان با شناخت بهتری از فعالیت های صورت گرفته و راهنمایی مفید در خصوص هدایت مراكز به سوی اهداف عالیه كانون دست یافت.

گرجی بر ضرورت برگزاری جلسات نقد و بررسی برای توسعه و ارتقای توان و عملكرد مراكز و مربیان تاكید كرد و افزود : اینگونه جلسات باید در جهت همراهی و همكاری با آنان باشد.

وی ضمن معرفی كتاب ' امام رضا(ع) به روایت اهل سنت ' نوشته محمد حسین طبسی ، گفت : نگاه اهل سنت به حقانیت امام هشتم شیعیان از موارد قابل اهمیت و غیر قابل انكار این اثر است.

او به شناساندن سیره معصومان (ع) در میان كودكان و نو جوانان تاكید كرد و افزود : كانون پرورش فكری در این زمینه كتاب های مفیدی مطابق با سن و درك آنان دارد.

عزیززاده گرجی از برپایی جشنواره پویانمایی در حوزه كودك و نوجوان در مازندران خبر داد و گفت : با توجه به فعالیت مركز پویانمایی كانون و گسترش فعالیت های این مركز می توان با برگزاری جشنواره پویانمایی شاهد ارتقا كیفی و توسعه فعالیت های آن در استان بود.ك/3

1888/1654