۱۳ دی ۱۳۹۰، ۲۰:۰۵
کد خبر: 30747662
T T
۰ نفر

ياسوج - استاندار كهگيلويه وبويراحمد در سفر يك روزه خود به دهستان محروم پشته زيلايي از بخش سرفارياب مبلغ 12ميليارد ريال براي محروميت زدايي و توسعه زيرساختهاي اين بخش اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، 'اكبر نیكزاد' استاندار كهگیلویه و بویراحمد در بازدید از روستاها و مناطق محروم پشته زیلایی پنج میلیارد ریال برای زیر سازی و آسفالت جاده پشته زیلایی و محور سرفاریاب - شیخ هابیل اختصاص داد.

به گفته فرماندار چرام ، استاندار كهگیلویه وبویراحمد در این سفر نیز مبلغ پنج میلیارد ریال برای بهسازی و آسفالت جاده شیخ هابیل به قلعه گل اختصاص داد.

'شكرالله امامی' از اخصاص مبلغ10میلیون ریال از سوی استاندار كهگیلویه وبویراحمد برای توسعه فضای اطراف بقعه متبركه امام زاده یحی(ع) در روستای شیخ هابیل خبر داد و افزود: در این سفر مبلغ 10 میلیون ریال نیز برای بهسازی و اجرای طرح هادی روستای شیخ هابیل اختصاص داده شد.

امامی ، با قدردانی از استاندار كهگیلویه وبویراحمد گفت: مصوبات و دستوراتی خوبی برای محرومیت زدایی و ایجاد زیرساختهای لازم در دهستان محروم پشته زیلایی صادر شد كه در آینده ای نزدیك شاهد تحولات اساسی در این بخش خواهیم بود.

وی ابراز داشت: در این سفر همچنین دستورات لازم برای احداث و ایجاد جاده ارتباطی به امام زاده رجب (ع) در روستای گوشته علیا صادر شد كه تا آینده ای نزدیك عملیات اجرایی این جاده نیز آغاز خواهد شد.

امامی تاكید كرد: در این سفر نیز دستورات لازم برای اختصاص تسهیلات مسكن روستایی برای بهسازی و مقاوم سازی حدود 430 مسكن روستای بخش سرفاریاب صادر شد.

استاندار كهگیلویه و بویراحمد در این سفر با توجه به وضعیت نامطلوب محور ارتباطی سرفاریاب به روستاهای پشته زیلایی و چاله و چوله های فراوان در آسفالت بی كیفیت این محور ارتباطی دستورات لازم را برای بهسازی و آسفالت مجدد این محور صادر كرد.

نیكزاد گفت: عملیات اجرای این پروژه می بایست تا ظرف یك ماه آینده آغاز شود.

671/7530