۲۱ دی ۱۳۹۰، ۱۳:۵۴
کد خبر: 30760349
T T
۰ نفر

تهران- كميته ملي موزه‌هاي ايران (ايكوم) با همكاري و مشاركت موزه هنر امام علي (ع) براي اعلام و تبيين شعار جهاني موزه‌ها در سال جديد ميلادي، گردهمايي را با حضور اعضاي كميته ملي موزه‌ها برگزار مي‌كند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران‏، در این برنامه موزه داران و اعضای ایكوم ایران در آغاز سال جدید میلادی در موزه هنر امام علی(ع) گرد هم می آیند تا به تبیین و گفت وگو در باب شعار جهانی موزه‌ها بپردازند.

'مهدی توكلیان' رییس موزه هنر امام علی (ع) در همین راستا گفت: در این مراسم 'سید احمد محیط طباطبایی' به عنوان رییس ایكوم ایران و دكتر 'محمدرضا سعیدآبادی' به عنوان دبیر كل كمیسیون ملی یونسكو در ایران به تبیین شعار سال 2012 شورای بین المللی موزه‌ها می پردازند.

وی افزود: در این نشست موضوعاتی نیز در خصوص نقش موزه‌های كشور در توسعه فرهنگی و تحول در عرصه جهانی به تعامل و هم اندیشی با اعضای ایكوم، موزه داران و نگارخانه داران نیز مطرح خواهد شد.

توكلیان همچنین گفت: قرار است تا پایان سال جاری 35 رویداد موزه‌ای با همكاری موزه‌های عضو ایكوم در راستای تحقق شعار سال، برگزار شود.

گردهمایی فوق روز یكشنبه (25 دی) از ساعت 14:30 در موزه هنر امام علی(ع) برگزار شود و علاقه مندان برای شركت در برنامه می توانند به نشانی، خیابان ولی عصر(عج)‏، روبه روی بزرگراه نیایش، بلوار اسفندیار، شماره 35 مراجعه كنند.

تهرام/م.ل/1275
۰ نفر