۲۳ دی ۱۳۹۰، ۱۴:۱۰
کد خبر: 30763343
T T
۰ نفر

ساري _ نماينده ولي فقيه در مازندران و امام جمعه ساري گفت: در صورت هرگونه تهديد و حمله نظامي عليه جمهوري اسلامي ايران پاسخ مردم و مسوولان به دشمنان و بدخواهان نظام محكم و كوبنده خواهد بود.

آیت الله 'نورالله طبرسی' در خطبه های نماز جمعه این هفته ساری افزود: نظام اسلامی به رغم تمامی دسایس سازمان یافته دشمنان، تا رسیدن به قله های سعادت و افتخار ثابت و استوار به حیات جاودانه خود ادامه خواهد داد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری همچنین با اشاره به در پیش بودن نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بر لزوم برگزاری انتخابات سالم و قانونمند با حضور حداكثری مردم تاكید و بیان كرد: همسو با تحقق این مهم، از هیچ تلاش و كوششی دریغ نخواهد شد.

وی افزود: داوطلبان نامزدی نمایندگی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باید اخلاق انتخابات را رعایت و از تخریب یكدیگر پرهیز كنند.

خطیب جمعه ساری اظهار داشت: در انتخابات آتی از اصولگرایان توقع است كه با اتحاد و همبستگی اجازه هرگونه سواستفاده را به دشمنان ندهند.

آیت الله طبرسی گفت: حضور پرشكوه مردم در راهپیمایی سالگرد پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی و همچنین انتخابات آتی علاوه بر افزایش اقتدار نظام اسلامی مشت محكمی بر دهان تمامی یاوه گویان و بدخواهان نظام خواهد بود كه به فضل الهی این مهم محقق می شود.

وی افزود: ترور 'مصطفی احمدی روشن' داشمند جوان هسته ای كشور به دست ایادی استكبار هیچگونه خللی در مسیر و راه انقلاب ایجاد نخواهد كرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به توطئه های مختلف دشمنان در ضربه زدن به نظام اسلامی گفت: درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین افزایش بصیرت مردم باعث شد تا نظام اسلامی از تمامی تهدیدها و سختیها با موفقیت و سرافرازی عبور كند.

وی افزود: نظام اسلامی در دستیابی به دانش صلح آمیز هسته ای مصمم است و به هیچ عنوان به فكر تولید بمب هسته ای نیست زیرا حضور اقشار مختلف مردم در عرصه های مختلف و وفادارای آنان به انقلاب از هر بمب هسته ای برای دشمنان خطرناكتر خواهد بود.

امام جمعه ساری گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) باید هرچه زودتر عوامل ترور دانشمند جوان هسته ای كشور را به مردم معرفی كنند.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی بر لزوم برپایی آیینهای باشكوه عزاداری سرور و سالار شیهدان امام حسین(ع) در استان مازندران تاكید كرد.ك/3

2501/1654
۰ نفر