گناباد- يك عضو شوراي اسلامي شهر گناباد گفت: شهرداري گناباد از بعضي اداره هاي اين شهر به دليل عدم پرداخت عوارض و ماليات، طلب مالي دارد كه هنوز وصول نشده است.

به گزارش روز چهار شنبه ایرنا حجت الاسلام 'محمد رضا امیری' در سیصد و نودمین جلسه شورای اسلامی شهر گناباد افزود:شورای اسلامی شهر گناباد برای وصول طلب شهرداری این شهر باید با روسای اداره های بدهكار، جلسه ای تشكیل و در این مورد گفت و گو های لازم با آنها را انجام دهد.

وی گفت:این دستگاههای بدهكار باید بدانند كه شهرداری گناباد برای رسیدگی به شهر و ساماندهی آن نیاز به بودجه دارد و بخش چشمگیری از این بودجه با پرداخت مالیات و عوارض توسط اداره ها، سازمانها و شركت های این شهر تامین می شود.

در این جلسه،'غلامرضا فرخ' عضو دیگر شورای اسلامی شهر گناباد نیز بر تصویب مصوبه ای در شورای اسلامی شهر گناباد درباره مطالبات شهرداری این شهر از اداره ها و سازمانها تاكید كرد.

در عین حال شهردار گناباد در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا گفت:بعضی از این اداره ها و سازمانهای گناباد بدهی های خود را به شهرداری این شهر پرداخت كرده وبرخی دیگر در حال پرداخت بدهی هایشان هستند.

حمید بنایی افزود:دوست نداریم كه روابط اداره ها و دستگاههای اجرایی با شهرداری به هم بخورد و به منظورجلوگیری از این اتفاق، درحال برقراری تعامل دوستانه با اداره های بدهكار این شهر هستیم.

وی با همین استدلال از ذكر نام دستگاههای بدهكار و میزان بدهی شان به شهرداری گناباد خودداری و تاكید كرد:این موضوع نباید رسانه ای شود.

/ 1922 /659