۱۲ بهمن ۱۳۹۰، ۱۰:۱۸
کد خبر: 30791688
T T
۰ نفر

زنگ 'انقلاب' در واحدهاي آموزشي گيلان به صدا درآمد

۱۲ بهمن ۱۳۹۰، ۱۰:۱۸
کد خبر: 30791688

رشت - همزمان با آغاز دهه مبارك فجر راس ساعت 33: 9 مصادف با ورود تاريخي حضرت امام خميني (ره) به ميهن اسلامي زنگ انقلاب در واحدهاي آموزشي سراسر استان گيلان به صدا درآمد .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، همزمان با نواخته شدن زنگ انقلاب سرودهای انقلابی در واحدهای آموزشی استان گیلان نواخته شد و دانش آموزان نیز با زمزمه این سرودها حال و هوای خاصی در مدارس ایجاد كردند .

مسوولان واحدهای آموزشی استان گیلان نیز با حضور در جمع دانش آموزان برای آنان در رابطه با حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ، رشادتها و دلاورمردیهای مردم در به ثمر رسیدن انقلاب سخنرانی كردند .

دانش آموزان نیز با قرائت فاتحه بر روح شهیدان انقلاب اسلامی با آرمانهای امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب و هشت دفاع مقدس پیمانی دوباره بستند .

حضور خانواده های معظم شهداء در مدارسی كه به اسم شهداء مزین شده و تجلیل از آنها ، برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام حسن عسكری (ع) توسط هیئت های عترت و قرآن بسیج از دیگر برنامه های ویژه دانش آموزان در مدارس در اولین روز از دهه مبارك فجر است .

همچنین زنگ انقلاب امروز از سوی بهزستی در مهدهای كودك استان گیلان نیز به صدا درآمد و مربیان نیز برای كودكان در رابطه با انقلاب و حضرت امام (ره) سخن گفتند .

390 هزار دانش آموز در مدارس گیلان تحصیل می كنند . ك/2

/604 /7286