۱۵ بهمن ۱۳۹۰، ۱۱:۳۸
کد خبر: 30797303
T T
۰ نفر

ياسوج - مديرعامل شركت آب و فاضلاب روستايي كهگيلويه وبويراحمد گفت: سيل ناشي از بارندگي هاي اخير خسارات زيادي به تاسيسات و خطوط انتقال آب روستايي در نقاط مختلف اين استان وارد كرده است.

' سجاد رستگار' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خسارات وارده به تاسیسات و شبكه های خطوط انتقال آب هم اكنون آب بسیاری از روستاهای واقع در شهرستان های گچساران ، باشت ، بویراحمد و دنا را قطع و ساكنان این روستاها را با مشكل شدید كم آبی مواجهه كرده است.

وی ، قطع آب شرب مجتمع های آب رسانی مظفرآباد لیشتر ، قطع آب روستای 'آرو' در اثر سوختگی تابلوی برق ، قطعی آب روستای اشكفت شیری ، قطع آب در روستاهای ناصرآباد و جهاد آباد و قطعی آب در روستای اسلام آباد لیشتر را از جمله روستاهای خسارت دیده در شهرستان گچساران عنوان كرد.

رستگار افزود: سیل و طغیان رودخانه ها همچنین موجب خسارت فراوانی به تاسیسات و ایستگاه های پمپاژ در برخی از روستاهای شهرستان باشت از جمله روستای خان احمد ، سرتیپ آباد ، آبدهگاه و روستای گله گان كرده است.

وی ،از خسارت وارده به تاسیسات و شبكه خطوط انتقال آب در مجتمع آبرسانی لوداب و قطعی آب شرب شهر چیتاب و روستاهای اطراف آن در شهرستان بویراحمد خبرداد.

رستگار اظهار داشت: سیل و بارندگی های اخیر نیز خسارات زیادی به تاسیسات شبكه های خطوط انتقال آب در برخی روستاهای شهرستان دنا خسارت وارد كرده است.

وی گفت: با تلاش و همت پرسنل و نیروهای شركت آبفای روستایی استان مشكلات برخی از این روستاها مرتفع شده ولی برخی روستاها و مناطق از جمله شهرچیتاب و روستاهای صالحان و لیشكان بدلیل دبی بالای رودخانه همچنان با مشكل قطعی آب مواجهه هستند.

رستگار، بدون اشاره به میزان خسارت وارده ناشی از سیل اخیر به تاسیسات و خطوط انتقال آب روستایی در سطح استان افزود: تلاش برای رفع كامل مشكل قطعی آب در تمامی روستاها و مناطق خسارت دیده همچنان ادامه دارد.

671/7530