۲۹ بهمن ۱۳۹۰، ۱۷:۴۱
کد خبر: 30824206
T T
۰ نفر

كاشان-سرپرست معاونت توسعه مديريت و منابع دانشگاه علوم پزشكي كاشان گفت: 34 پروژه خدماتي، بهداشتي و درماني در دو شهرستان كاشان و آران و بيدگل در حال اجراست.

دكتر 'مهرداد فرزندی پور'، روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به اینكه 21 پروژه مربوط به كاشان و بقیه مربوط به آران و بیدگل است، اظهار داشت: تاكنون برای اجرای این طرح های عمرانی، بیش از یازده میلیارد ریال اعتبار از محل منابع مختلف هزینه شده است.

وی افزود: همچنین، 50 درصد از این پروژه ها با كمك های خیرین در حال ساخت است.

وی، با اشاره به اینكه 13 پروژه مربوط به بخش درمان است، تاكید كرد: احداث بیمارستان اعصاب و روان، مركز بیماری های خاص، طرح گسترش مركز چشم بیمارستان 'متینی' كاشان، بیمارستان 200 تخت خوابی و ساختمان جایگزین بیمارستان 'سیدالشهدا' آران و بیدگل از جمله مهم ترین پروژه های عمرانی بخش درمان است.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشكی كاشان تصریح كرد: 11 پروژه در بخش پشتیبانی، پنج پروژه بهداشتی و پنج طرح آموزشی مانند احداث دانشكده پرستاری و مامایی، دانشكده دندانپزشكی كاشان و دانشكده توانبخشی در آران و بیدگل از دیگر پروژه های در حال اجرای این دانشگاه در سالجاری است.

دكتر فرزندی پور خاطرنشان كرد: از ابتدای سالجاری تاكنون نیز، هفت پروژه عمرانی این دانشگاه با اعتباری حدود 12 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

دانشگاه علوم پزشكی كاشان علاوه بر این شهرستان، مراكز بهداشتی و درمانی آران و بیدگل را نیز زیر پوشش دارد.

1724/7428