۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 4040089
T T
۰ نفر

معاون خانواده مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری:

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 4040089
26 درصد زنان سرپرست خانوار در سنین جوانی قرار دارند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/02/31 اجتماعی.کمیته امداد.مرکز زنان تهران - معاون خانواده مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با بیان اینکه هم اکنون یک میلیون و 641 نفر زن سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد قرار دارد گفت: 26 درصد زنان سرپرست خانوار در سنین جوانی (25 تا 46سال ) قرار دارند.
به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، زهرا سجادی عصر شنبه در نشست تخصصی مسئولان امور بانوان کشور افزود: همچنین 38 درصد زنان سرپرست خانوار بین 45 تا 64 و حدود 32 درصد بالای 65 سال دارند.
این مقام مسئول در مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به ضرورت وجود آموزش های توانمندسازی زنان سرپرست خانوار گفت: توانمندسازی زنان سرپرست خانوار باید از شعار خارج شده و وارد حیطه عمل شود.
سجادی تاکید کرد برای تربیت فرزندان زنان سرپرست خانوار باید اقدام شود زیرا یکی از دغدغه های ذهنی، عاطفی و فکری این قشر از جامعه، تربیت صحیح فرزندانشان است.
معاون خانواده مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، انتشار کتاب و نشریه، ارایه مشاوره های آموزشی، تشویق فرزندان این قشر به مساجد و پایگاه های بسیج را از جمله راهکاری های دور نگه داشتن آنان از آسیب های اجتماعی بیان کرد.
سجادی با تاکید بر اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره ) باید حرفه آموزی زنان سرپرست خانوار تحت پوشش خود را در دستور کار قرار دهد افزود: علاوه بر زنان سرپرست خانوار، باید فرزندان این قشر از جامعه نیز حرفه آموزی شوند.
این مقام مسئول در مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری بر ایجاد بازار عرضه کالای زنان سرپرست خانوار تاکید کرد و گفت: به طور حتم با ایجاد بازار اشتغال برای استعدادهای این قشر از جامعه، بسیاری از مشکلات آنان حل می شود.
اجتمام 9140/** شماره 737 ساعت 20:52 تمام
۰ نفر