۱ اردیبهشت ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 4507972
T T
۰ نفر
..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/02/01 فرهنگ و هنر.هویت فرهنگی فیام های سینمایی اخراجی ها، قلقلک و معتاد اجباری به ترتیب رتبه های اول تا سوم پرمخاطب ترین های نوروزی سیما را به خود اختصاص دادند.
به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی فیلم های نوروزی سیما ، فیلم های ایرانی در نوروز امسال بیشترین مخاطب و همچنین بیشترین میزان رضایتمندی را در بین بینندگان تلویزیونی به خود اختصاص دادند به نحوی که سه فیلم ایرانی - اخراجی ها<، -قلقلک < و -معتاد اجباری < به ترتیب در رتبه های اول تا سوم پرمخاطب ترین فیلم های نوروزی سیما قرار گرفتند.
نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما از 14 هزار و 23 مخاطب 32 شهر کشور نشان می دهد، مردان (66 و 3 دهم درصد) بیش از زنان (63 و 2 دهم درصد) بیننده فیلم های سینمایی نوروزی بوده اند. همچنین با افزایش نسل بینندگان تلویزیون درصد تماشای فیلم های نوروزی دستخوش تغییراتی شده است به نحوی که گروه سنی 12 تا 18 سال با (83 درصد بیننده ) و گروه سنی 50 سال و بالاتر تنها با 36 و نیم درصد بیننده به ترتیب پرمخاطب و کم مخاطب ترین گروه سنی بوده اند که به تماشای فیلم های نوروزی نشسته اند.
همچنین از میان مخاطبان سریال های نوروزی سیما در سال 87، 81 و 8 دهم درصد از مردان و 82 و 7 دهم درصد از زنان این مجموعه ها را تماشا کرده اند و با افزایش سن پاسخگویان از درصد بیننده سریال های نوروزی کاسته شده است.
شماره 678 ساعت 17:34 تمام
۰ نفر