۲۱ شهریور ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 4620721
T T
۰ نفر
....................................................................
مشهد، خبرگزاری جمهوری اسلامی 21/06/87 داخلی.فرهنگی.دانش آموزان عشایر.
معاون آموزش و پرورش عمومی سازمان آموزش و پرورش خراسان رضوی، از توزیع لوازم التحریر رایگان میان دانش آموزان مناطق عشایری این استان خبر داد.
"علی اصغر خلیل زاده امینیان" پنجشنبه به خبرگزاری جمهوری اسلامی در مشهد اظهار داشت:این اقدام به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید از امروز آغاز و تا پایان ماه جاری ادامه دارد.
وی گفت: بسته های لوازم التحریر اهدایی به دانش آموزان عشایری شامل: دفتر، مداد، خودکار، مداد تراش، مداد پاک کن، نقاله و گونیا می باشد.
امینیان ضمن بیان این که مرحله دوم این طرح، به مناسبت دهه مبارکه فجر، در بهمن ماه صورت می گیرد: طرح توزیع لوازم التحریر رایگان، مدت 10 سال است که در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انجام می شود و از امسال طرح فوق در آغاز سال تحصیلی نیز صورت می گیرد.
وی در بخش دیگری در خصوص وضعیت دانش آموزان عشایری این استان گفت:در حال حاضر چهار هزار و 100 دانش آموز عشایری در این استان، تحصیل می کنند که 60 درصد از آنها پسر هستند.
امینیان اظهار داشت: آموزش این دانش آموزان، بر عهده 280 معلم است که 40 نفرشان زن هستند.
او گفت: دانش آموزان عشایری خراسان رضوی در 13 شهرستان و منطقه و نیز در 133 مرکز آموزشی درس می خوانند.
وی بجستان، بردسکن، تایباد، خواف، خوشاب، درگز، رضویه، کلات، سرخس، سبزوار، فردوس، فریمان و قوچان را محل تمرکز دانش آموزان عشایری این استان ذکر کرد.ک/3 7491/663/589/659 شماره 263 ساعت 13:20 تمام
۰ نفر