۲۰ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 4717822
T T
۰ نفر
...................................................................
دزفول ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 20/10/87 داخلی.سیاسی.عبادی.نمازجمعه.
امام جمعه موقت دزفول شهادت مظلومانه مردم بی گناه غزه را یادآور صحنه های عاشورای حسینی دانست.
حجت الاسلام سید محمد علی قاضی دزفولی در خطبه های این هفته نماز جمعه دزفول افزود: این موضوع دردناک مصیبت عاشورا را دوباره در دلها زنده کرد.
وی افزود: کشتار مردم مسلمان و بی پناه غزه در حالی صورت می گیرد که سران برخی کشورهای عربی و به ظاهر اسلامی منطقه در قبال آن سکوت اختیار کرده اند.
حجت الاسلام قاضی دزفولی سکوت معنی دار اعراب را در ارتباط با مساله غزه یک ننگ بزرگ تاریخی دانست و گفت: این ننگ تا ابد بر پیشانی سران خیانتکار آن کشورها ماندگار باقی خواهد ماند.
امام جمعه موقت دزفول با اشاره به مقاومت مردم شجاع غزه و تلاش مبارزان حماس برای پاسخگویی به حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی ابراز امیدواری کرد که بزودی وعده نصرت الهی محقق شودو اشغالگران ناامید از دستیابی به اهداف خود با شکست بدرقه شوند.
وی باتقدیر از شرکت گسترده و پر شور مردم دزفول در آیین های سوگواری سرور و سالار شهیدان در تاسوعا و عاشورای حسینی خواستار برنامه ریزی جهت تقویت بعد محتوایی این واقعه مهم تاریخی شد.
حجت الاسلام قاضی دزفولی اظهار داشت: محرم فرصتی مناسب برای آشنایی واقعی با مکتب امام حسین (ع) و ترویج دین است و باید از این فرصت به شکل مطلوب بهره برداری کرد.
7281/538/675 شماره 256 ساعت 14:20 تمام
۰ نفر