۱۶ مهر ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 4834019
T T
۰ نفر

جشنواره فیلم "پروین اعتصامی" برگزار می شود

۱۶ مهر ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 4834019
...............................................
تهران، خبرگزاری جمهوری اسلامی 16/07/86 داخلی.فرهنگی.زنان .جشنواره.سینما.
سومین جشنواره فیلم "پروین اعتصامی" از 10 تا 14 دی ماه امسال در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.
به گزارش روز دوشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا،"مازیار رضاخانی" دبیر این جشنواره، گفت: این رویداد پس از دو دوره عنوان خود را از جشنواره زنان فیلمساز به پروین اعتصامی تغییر داده است.
وی یادآور شد: جشنواره فیلم پروین اعتصامی در این دوره با توجه به مفهوم سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی در قالب سه بخش "نیلوفر"، "ویژه" و "نگاه نو" برگزار می شود.
دبیر جشنواره فیلم پروین ادامه داد: در بخش نگاه نو این جشنواره به بهترین فیلمنامه با موضوع اتحاد ملی و انسجام اسلامی جوایزی تعلق می گیرد.
وی همچنین به دیگر بخش های جشنواره اشاره کرد و توضیح داد:در بخش ویژه نیز به بررسی فیلم هایی با موضوع دفاع مقدس پرداخته می شود و در مراسم پایانی نیز از پنج زن فعال در دوران جنک تحمیلی تقدیر به عمل می آید.
رضاخانی، نظرسنجی از یکصد چهره علمی،فرهنگی و هنری برای انتخاب بهترین فیلم با موضوع تاثیر زن در سینمای دفاعمقدس را از دیگر برنامه های جشنواره فیلم پروین اعتصامی عنوان کرد.
به گزارش ایرنا، "فرناز قیصری پور" مسئول دبیرخانه زنان هنرمند ایران نیز به حامیان جشنواره فیلم پروین اعتصامی اشاره کرد و گفت: معاونت امور سینمایی وزارت فرهنک و ارشاداسلامی به همراه شبکه چهار سیما و سازمان ملی جوانان از حامیان این رویداد هستند.
فراهنک 1010/ 1144 شماره 630 ساعت 16:52 تمام
۰ نفر