۱۵ اسفند ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 4939617
T T
۰ نفر
..........................................................
بندرانزلی ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 15/12/86 داخلی.فرهنگی.یادواره شهدا.
نخستین یادواره 41 شهید گردان سلمان از تیپ یکم محرم لشکر 16 قدس گیلان بعد از ظهر چهارشنبه در مسجد محمدی گلزار شهدای بندرانزلی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، در این یادواره خانواده های معظم شهدا،رزمندگان، آزادگان ، جانبازان و جمعی از مردم و مسوولان شهرستان و فرماندهان نظامی و انتظامی حضور داشتند.
رییس سازمان ملی جوانان گیلان در این آیین ، شهدا را ماندگاران عالم بشریت دانست و گفت:شهیدان هشت سال دفاع مقدس با خدا معامله کردند بزرگ ترین سعادت برای هر انسانی توفیق شهادت در راه دین خدا و اسلام است.
"حجت الاسلام علی مهدوی" اظهار داشت: جنایات اخیر رژیم صهیونستی در نوار غزه و نسل کشی مسلمانان مظلوم فلسطینی توسط ارتش اشغال گر اسرائیل نشانه حمایت آمریکا و سکوت مجامع بین المللی است.
وی افزود:جوانان ما باید با علم اندوزی، اتحاد، ولایت مداری و با ارج نهادن به مقام والای شهدا، راه آنان را ادامه دهند و دین خود را نسبت به سرافرازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس ادا کنند.
در پایان این مراسم حاضران با نوحه خوانی و عزاداری یاد و خاطره 41 شهید والامقام لشکر 16 پیاده قدس را گرامی داشتند.
همچنین در حاشیه این همایش ، نمایشگاه عکسی با موضوع دستاوردها و رشادت های دلاورمردان عرصه جنگ گشایش یافت و مورد بازدید شرکت کنندگان قرار گرفت.ک/2 506/7152/620 شماره 668 ساعت 16:55 تمام
۰ نفر