۳ شهریور ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 6107627
T T
۰ نفر
;نورالدین رفیعی ; روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، قدس را بخشی از هویت امت اسلام دانست و افزود: همه مسلمانان باید برای آزادی قبله اول خود تلاش کرده و هم کیشان خود را از زیر یوغ ظلم و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی خارج کنند.
وی، به همزمانی این روز بزرگ با سقوط دیکتاتورهای جهان اسلام اشاره کرد و یادآورشد: حوادثی که طی ماه های اخیر در جهان اسلام به وقوع پیوسته است، نوید بخش آزادسازی فلسطین در آینده ای نزدیک و سقوط ابدی اسرائیل را می دهد.
رفیعی، تاریخ رژیم غاصب اسرائیل را سرشار از ننگ کشتار میلیون ها نفر از مسلمانان و نژاد پرستی و پایمال کردن حقوق بشر دانست و اظهار کرد: این در حالی که مجامع بین المللی در برابر این حجم انبوه جنایات سکوت کرده و یا حتی در برخی موارد به حمایت از صهیونیست ها نیز پرداخته اند.
فرماندار شهرستان خدابنده، به حمایت بی دریغ استکبار جهانی و سردمداران کشورهای غربی از جنایات اسرائیل سفاک اشاره کرد و گفت: غرب و آمریکا باید متوجه باشند که تا زمانی که اسرائیل و نامی از صهیونیست در زمین وجود دارد مبارزه با آن نیز ادامه داشته و مسلمانان آزادی خواه جهان برای نابودی آن تا پای جان ایستاده اند.
به گفته وی، حضور در راهپیمایی روز قدس دلیل محکمی بر این ادعاست که روز مرگ اسرائیل نزدیک بوده و به زودی فلسطین نیز همچون مصر، لیبی و تونس از چنگان این رژیم جنایتکار ازاد خواهد شد.
7319/522
۰ نفر