۳۰ شهریور ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 6111591
T T
۰ نفر
سرهنگ علی قلیزاده روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: دوران دفاع مقدس جزو دوران های پر افتخار ایران اسلامی است که باید زوایای مختلف این دوران برای تمامی مردم ایران تبیین و بازگو شود.
وی ادامه داد: اساسی ترین هدف برگزاری برنامه های دوران دفاع مقدس پرداخت به ابعاد مختلف این دوران است .
قلیزاده با عنوان اینکه در هفته دفاع مقدس امسال 165 عنوان برنامه توسط سپاه ارومیه برگزار می شود یاد آور شد: رویکرد برنامه های امسال مناطق روستایی و استفاده از ظرفیت های مناطق روستایی در شناساندن ابعادمختلف انقلاب اسلامی است.
وی اجرای برنامه در هفت روستای ارومیه را از برنامه های اصلی این نهاد در طول هفته دفاع مقدس عنوان کرد و افزود:غبار روبی مزار شهدای روستایی ، برگزاری همایش ، نورافشانی و اجرای برنامه های هنری از جمله برنامه های در نظر گرفته شده امسال در روستاها است.
قلیزاده، برگزاری دومین همایش پیشکسوتان بسیجی ارومیه، راهپیمایی شبانه گردان های عاشورا و روزانه گردان های الزهرا، شب شعر و خاطره برای خانواده های کارکنان، برگزاری یادواره شهدای عملیات های اخیر سپاه در منطقه شمالغرب را از برنامه های متمرکز این نهاد در طول هفته دفاع مقدس عنوان کرد.
وی اظهار کرد: کوهپیمایی ، مسابقات ورزش همگانی، رژه حماسی پنج گردان نمونه بسیجی ، برگزاری شش نمایشگاه سیار از نمادهای دوران دفاع مقدس،رژه گردان موتورسوار امام علی، یادواره شهدای کارمند، دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگر، تجلیل از خانواده 48 شهید ، نشست های سیاسی و فرهنگی ، نمایشگاه عکس دفاع مقدس، شب شعر دفاع مقدس، همایش تجلیل از اصناف و مسابقه تیراندازی از برنامه های غیر متمرکز این نهاد در طول هفته دفاع مقدس می باشد.
قلیزاده همچنین از اعزام اکیپ درمانی بسیج جامعه پزشکی به بخش سیلوانا از توابع ارومیه در هفته دفاع مقدس خبرداد و گفت: این گروه به صورت رایگان بیماران را معاینه و مداوا خواهند کرد.
وی اضافه کرد: در سطح 89 پایگاه مقاومت نیز در طول این هفته برنامه های مختلفی از قبیل سخنرانی ، بیان خاطرات دفاع مقدس، تبیین رمز چرایی دفاع مقدس و فلسفه دفاع مقدس برگزار می شود.
8137/583
۰ نفر