۲۱ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 6117500
T T
۰ نفر
طرح مشارکت دانش آموزان در امور مدارس ویژه پایه سوم راهنمایی اجرا شد ...................................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 21/07/1390 اجتماعی.آموزش و پرورش.طرح مدام زاهدان- نماینده دفتر آموزش متوسطه- راهنمایی وزارت آموزش و پرورش گفت: در سال تحصیلی جدید مشارکت دانش آموزان در امور آموزشی، پژوهشی و اداری مدارس در قالب طرحی با عنوان "مدام" در 10 درصد مدارس راهنمایی سراسر کشور ویژه پایه سوم راهنمایی به مرحله اجرا درآمد.
به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، "اکبر زمانی" در نشستی با مسوولان استانی در خانه معلم زاهدان افزود: طرح مدام برای پایه اول و دوم راهنمایی در سال 88 و 89 در مدارس راهنمایی کشور اجرا شد.
وی هدف از اجرای این طرح را تقویت و بهبود مدیریت آموزشگاهی، فعال سازی شورای معلمان و مشارکت موثر دبیران، ارتقای مسوولیت پذیری دانش آموزان و رشد و پرورش مهارتهای زندگی و اجتماعی دانش آموزان عنوان کرد.
معاون آموزش متوسطه- راهنمایی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: در سال تحصیلی جدید طرح مدام در 10 درصد مدارس راهنمایی استان معادل 100 مدرسه در 14 شهرستان برای پایه سوم راهنمایی به مرحله اجرا در می آید.
"عباسعلی رضایی" افزود: این طرح به مدت دو تا چهار روز در مدارس راهنمایی اجرا خواهد شد و تمام امور اداری و آموزشی و پژوهشی به دانش آموزان پایه سوم راهنمایی واگذار می شود. ک/1 7315 / 653
۰ نفر