۲۶ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 6119151
T T
۰ نفر
دیوار ساحلی روستای زاویه سفلی چالدران مورد بهره برداری قرار گرفت ....................................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 26/07/1390 اقتصاد.دیوار ساحلی.خطر سیل چالدران، ارومیه - دیوار ساحلی روستای زاویه سفلی چالدران روز سه شنبه با حضور فرماندار افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
فرماندار چالدران در مراسم افتتاح این طرح گفت: با بهره برداری از این دیوار خطر جاری شدن سیلاب در روستا و بروز خسارت به اراضی کشاورزی به حداقل ممکن خواهد رسید.
احمدرضا قلیپور اظهار داشت: با احداث دیوار ساحلی و همچنین نصب سیستم هشدار دهنده سیل در مسیرهای پرخطر رودخانه ها، خطر جاری شدن سیل به خانه های روستایی و اراضی کشاورزی را به حداقل خواهیم رساند.
وی افزود: دیوار ساحلی روستای زاویه سفلی به طول 100 متر و با اعتبار بالغ بر 500 میلیون ریال با هدف کاهش خطرات و خسارات ناشی از سیل ساخته شده است.
فرماندار چالدران همچنین ابراز امیدواری کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده برای جلوگیری از جاری شدن سیل و کاهش خسارات ناشی از سیلاب طرح ساماندهی تمامی بسترها و مسیرهای پرخطر با نصب سیستم هشدار دهنده سیل به زودی این شهرستان به اجرا در خواهد آمد.
7128/583
۰ نفر