۲۷ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 6119610
T T
۰ نفر
دومین نشست بزرگداشت سرداران،امیران و 2300 شهید نیشابور برگزار می شود ....................................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 27/07/1390 فرهنگی.داخلی.بزرگداشت سرداران و شهدا مشهد - قائم مقام ستاد کنگره بزرگداشت شهدای شهرستان نیشابور از برگزاری دومین اجلاسیه بزرگداشت سرداران، امیران و 2300 شهید این شهرستان، همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جواد (ع) و دومین سالگرد سرلشگر پاسدار شهید نورعلی شوشتری در نیمه آبان ماه سال جاری در نیشابور خبر داد.
به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی ستاد بزرگداشت سرداران، امیران و 2300 شهید شهرستان نیشابور، محسن قاجاریان با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب به زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا گفت: هدف از برگزاری این همایش، قدردانی از فداکاری ها و افتخارات شهید بزرگوار سردار شهید سرلشگر نورعلی شوشتری، شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شهرستان نیشابور و احیای فرهنگ، آرمانها و ارزش های مقدس نظام و شهدای گرانقدر است.
فرمانده تیپ زرهی 21 امام رضا (ع) افزود: علاوه بر برگزاری نشست های مختلف با دست اندرکاران و نهادهای ذیربط، برنامه های مقدماتی از جمله مراسم شبی با قرآن توسط اداره آموزش و پرورش در مسجد محمد رسول الله (ص) و توسط اداره اوقاف و امور خیریه در هیأت ابوالفضلی برگزار می شود.
وی اظهارداشت: برگزاری مراسم شب شعر و خاطره توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در فرهنگسرای سیمرغ و شب خاطره و سخنرانی توسط هیأت و مجامع مذهبی در هیأت ابوالفضلی نیز از جمله این برنامه هاست.
وی خاطر نشان کرد: برای اجرای این برنامه ها با همکاری مسوولین شهرستان ستادی متشکل از هشت کمیته و دبیرخانه در محل بنیاد شهید و امور ایثارگران نیشابور تشکیل شده است. /1 7502/ 664
۰ نفر