۲ آبان ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 6120903
T T
۰ نفر
فرماندار املش: دانش آموزان بهترین اطلاع رسانان در امر سرشماری هستند ...................................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 02/08/1390 اجتماعی.سرشماری.املش فرماندار املش در آیین نواخته شدن زنگ طرح سرشماری درمدارس این شهرستان گفت: دانش آموزان بهترین اطلاع رسانان به خانواده ها در اجرای بهتر طرح عمومی نفوس و مسکن محسوب می شوند.
"محمد اکبری" روز دوشنبه در این مراسم که با حضور مسوولان محلی در مدرسه دخترانه پروین املش برگزار شد، از آحاد مردم این شهرستان خواست با آمارگیران همکاری نزدیک داشته باشند.
وی بیان داشت: خانواده باید شناسنامه و کارت های ملی خانواده را آماده نگه دارند تا هنگام مراجعه ماموران بامشکلی مواجه نشوند.
اکبری اضافه کرد: ماموران با لباس های مشخص و کارت های رسمی به در منازل مراجعه می کنند که انتظار داریم مردم با حوصله به پرسش های ماموران که حدود 20تا 25دقیقه طول می کشد پاسخ دقیق بدهند.
اکبری اطمینان داد: اطلاعات جمع آوری شده خانوار ها در طرح سرشماری کاملا محرمانه خواهد ماند.
وی تاکید کرد: مردم نباید خارج از چارچوب فرم به سووالی پاسخ دهند.
"محمد فائزی" مدیر آموزش و پرورش املش نیز در این مراسم گفت: ما جامعه دانش آموزی باید در ارائه آمار درست و واقعی به ماموران سرشماری کمک کنیم و در تصمیم گیریها مشارکت داشته باشیم.
به گزارش ایرنا ، سرشماری نفوس و مسکن همزمان با سراسر کشور از دوم تا 22 آبان ماه جاری با مراجعه مستقیم ماموران سرشماری به کلیه مکان های سکونت خانوار انجام می شود. شهرستان املش با بیش از 47هزار نفر جمعیت در شرق استان گیلان واقع شده است.ک/ 2 7291/ 603
۰ نفر