۲۰ فروردین ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 6166250
T T
۰ نفر
فرماندار خواف از ارایه 68 طرح برای بررسی در هیات دولت خبر داد .............................................................
مشهد، خبرگزاری جمهوری اسلامی 20/01/87 داخلی.اقتصادی.طرح فرماندار خواف گفت: 68 طرح مربوط به بخشهای مختلف این شهرستان برای بررسی به هیات دولت در قالب دور دوم سفرهای استانی رییس جمهور به استان خراسان رضوی پیشنهاد شد.
به گزارش سه شنبه روابط عمومی استانداری خراسان رضوی "حسین ابوالحسنی" افزود: احداث نیروگاه برقی و بادی، دو بانده کردن راه خواف تربت حیدریه و خواف به قاین، تامین اعتبار مورد نیاز احداث و تکمیل پروژه بازارچه مرزی ، اعتبار مورد نیاز برای تکمیل بیمارستان 96 تختخوابی و ساخت مرکز بهداشتی و درمانی شهر قاسم آباد خواف از مهمترین پروژه های اولویت دار این شهرستان است.
وی بیان کرد: تامین ارز مورد نیاز احداث کارخانه سیمان مجد، تسریع در گاز رسانی به شهرهای سلامی، قاسم آباد و روستاهای همجوار خط انتقال گاز شهرستان، احداث فرودگاه و باند فرود اضطراری، احداث مجتمع های فرهنگی و هنری شهرهای سلامی و سنگان و کتابخانه عمومی خواف از دیگر پروژه ها است.
وی مراکز آموزشی روستاهای سیجاوند و لاج ، موزه حیات وحش و سیمای طبیعی و توسعه پوششی شبکه های رادیویی "اف ام" را از مهمترین پروژه های آماده افتتاح در این شهرستان اعلام کرد.
وی افزود: با توجه به وضعیت خشکسالی شدید 10 ساله در شهرستان و خسارات وارده به دامداران و کشاورزان، رسیدگی و توجه بیشتر دولت در کمک به این قشر پر تلاش خواسته بیشتر مردم این شهرستان است.
فرماندار خواف اظهار داشت: احداث مراکز اشتغالزا در منطقه و توجه هر چه بیشتر به فضاهای فرهنگی، تفریحی و گردشگری و تسریع در اتمام و به بهره برداری رساندن طرحهای نیمه تمام از دیگر انتظارات مردم خواف از رییس جمهور است.
ابوالحسنی گفت: از 21 طرح مصوب در دور اول سفر هیات دولت به خواف 16 طرح به بهره برداری رسیده و پنج طرح دیگر از جمله بیمارستان 96 تختخوابی ، سالنهای ورزشی و و دانشگاه پیام نور به دلیل برودت هوا دارای تاخیر در راه اندازی هستند و در آینده نزدیک افتتاح می شوند.ک/1 7490/662/589/659 شماره 139 ساعت 17:13 تمام
۰ نفر