۲۲ فروردین ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 6166581
T T
۰ نفر

هلال احمر ایران رتبه هفتم امداد رسانی جهان را دارد

۲۲ فروردین ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 6166581
هلال احمر ایران رتبه هفتم امداد رسانی جهان را دارد ................................................
بجنورد ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 22/01/87 داخلی.اجتماعی.هلال احمر.امداد.
معاون فرهنگی و امور استانهای نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور گفت: این جمعیت در زمینه های مختلف امداد و نجات در دنیا مقام هفتم را دارد.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام عبدالحمید سعادتی روز پنجشنبه در آیین معارفه نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان شمالی اظهار داشت: هلال احمر ما از نظر برخورداری از امکانات و تاسیسات نیز جزو 10 جمعیت برتر جهان است.
وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر در سطح کشور 300 شعبه دارد افزود: در 17 کشور خارجی نیز هلال احمر در عرصه های بین المللی خدمات ارایه می دهد.
او افزود: جمعیت هلال احمر در امدادرسانی و رسیدگی به وضعیت مردم مستضعف و دچار مشکل، پیشگام است.
وی آموزش همگانی امداد و نجات، تولید و تامین داروی مورد نیاز و عرضه آن به بیماران و جمع آوری هدایای مردمی را از دیگر خدمات جمعیت هلال احمر ذکر کرد.
وی خدمتگزاری به مردم مسلمان، گرفتار و مستضعف را از افتخارات این نهاد خواند و وظیفه نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر را ترویج معارف و فرهنگ اسلامی، تقویت انگیزه دینی، نظارت و رعایت موازین شرعی در جمعیت هلال احمر ذکر کرد.
در پایان این آیین که با حضور جمعی از مسوولان و مدیران استانی برگزار شد حجت الاسلام محمد رضایی به عنوان نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان خراسان شمالی معرفی شد. ک/2 7184/626/659 شماره 122 ساعت 19:31 تمام
۰ نفر