۳۱ فروردین ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 6167538
T T
۰ نفر
متخلفان اقتصادی در خراسان شمالی سه میلیارد ریال جریمه شدند ..........................................................
بجنورد ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 31/01/87 داخلی.اقتصادی.تعزیرات.
مدیرکل اداره تعزیرات حکومتی خراسان شمالی گفت: پارسال متخلفان اقتصادی در این استان سه میلیارد و 328 میلیون ریال جریمه شدند.
حسین عبداللهی روز شنبه به خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: متخلفان اقتصادی برای قاچاق سوخت، سیمان، گرانی حمل و نقل و تخلفات بهداشتی با ارسال شکایت مردمی به این اداره کل، جریمه شدند.
وی افزود: پارسال چهار هزار پرونده تخلف اقتصادی در تعزیرات حکومتی این استان تشکیل شد که بیشترین پرونده تخلفات نیز مربوط به تخلفات بهداشتی بود.
او تعداد پرونده های تخلف بهداشتی در استان خراسان شمالی را طی سال 86 حدود 500 پرونده اعلام و بیان کرد: هزار و 100 پرونده تشکیل شده پس از بررسی منجر به محکومیت نقدی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان شمالی گفت: پارسال 485 تن سیمان و 16 هزار لیتر سوخت قاچاق در این استان کشف و متخلفان اقتصادی جریمه شدند.
وی افزود: زمان رسیدگی به پرونده در تعزیرات حکومتی در سال گذشته به شش روز کاهش یافته که برنامه سال جاری رسیدگی به پرونده ها در کمتر از 48 ساعت است.
او گفت: اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی در رسیدگی سریع به تخلفات اقتصادی و نظارت، رتبه ششم را در بین 30 استان کشور دارد. ک/3 2712/626/660 شماره 017 ساعت 10:02 تمام
۰ نفر