۷ آبان ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 6180914
T T
۰ نفر
مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی معاونت مطبوعاتی ارشاد منصوب شد ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/08/07 اجتماعی.رسانه .مطبوعات ابراهیم شمشیری به عنوان مدیرکل جدید دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی و منصوب شد.
به گزارش روز سه شنبه ایرنا از معاونت مطبوعاتی، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید این دفتر گفت: دفتر مطالعات و توسعه رسانه ها با توجه به اهداف تعریف شده به دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها تغییر یافته است.
علیرضا ملکیان افزود: دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها همواره از جایگاه علمی ویژه ای برخوردار بوده است و فارغ از مسایل سیاسی توانسته فعالیت های ارزنده ای را در عرصه های علمی به ظهور برساند.
وی با اشاره به بحث آسیب شناسی مطبوعات گفت: مطبوعات، همواره با نقصان ها و کاستی هایی مواجه بوده اند.
ملکیان اظهار داشت: با اینکه مطبوعات ایران به لحاظ کمیت از رشد فزاینده ای برخوردار هستند اما به لحاظ کیفیت نقصان هایی مشاهده می شود که باید با شناسایی و جمع بندی مشکلات و با تکیه بر کارهای پژوهشی، به رفع موانع موجود اقدام کرد.
وی افزود: این نقصان ها در بحث آموزش خبرنگاران و آشنایی با قانون مطبوعات ایران نیز وجود دارد و باید تلاش شود تا علاوه بر آموزش های علمی، خبرنگاران با حساسیت های کار خبرنگاری و جایگاه ویژه آن و نیز منافع ملی آشنا شوند.
در ادامه این مراسم با تقدیر از فعالیت های ارزنده شعبانعلی بهرامپور، ابراهیم شمشیری به عنوان مدیرکل جدید دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه منصوب شد.
ابراهیم شمشیری، مدیرکل جدید دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها در حال حاضر دانشجوی دکتری علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی است.
وی پیش از این در مرکز برنامه ریزی سازمان صدا و سیما و پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت نموده است.
شماره 042 ساعت 17:34 تمام
۰ نفر