۲۹ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 6185763
T T
۰ نفر
غزه نماد بی آبرویی آشکار دموکراسی و حقوق بشر غربی است ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/10/29 اجتماعی.رسانه.غزه غزه، نماد بی آبرویی آشکار و گسترده دموکراسی و حقوق بشر به عنوان بازیچه ای در راستای تامین منافع قدرت های سلطه طلب و ضد استقلال ملت هاست.
به گزارش رور یکشنبه خبرنگار اجتماعی ایرنا، در بیانیه پایانی همایش غزه و رسانه که امروز در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، آمده است: غزه نماد مقاومت مردمانی آزاده است که هرگز به سلطه دژخیمان صهیونیست تن نداده و نخواهند داد، غزه، سرزمین قهرمانانی است که تاریخ مجاهدت های آنان را در حافظه خود ثبت کرده و سرمشق آزادگی های بشریت قرار خواهد داد.
در این بیانیه تصریح شده: غزه بیانگر پیروزی حق بر باطل و شکست و نابودی رژیم صهیونیستی و حامیان نژادپرستی است.
این بیانیه تاکید دارد: تهاجم به غزه، تنها به برنامه ریزی های رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه محدود نمی شود بلکه این رژیم در پی از بین بردن روحیه مقاومت مردمی علیه تجاوزات و توسعه طلبی های صهیونیسم در سطح منطقه و جهان است.
در بیانیه پایانی همایش رسانه و غزه تصریح شده است: اعتبار و کار ویژه رسانه های گروهی، در گرو اطلاع رسانی صحیح و دقیق و بدون هراس از غرب و تجاوزگری های رژیم صهیونیستی است.
دراین بیانیه تاکید شده، در حالی که هزاران نفر از مردم بی گناه و مظلوم غزه تاکنون قربانی نسل کشی های صهیونیسم بین المللی شده اند، سازمان های بین المللی که پیش از این مدعی حمایت از حقوق بشر و دموکراسی بوده و دولت هایی که با این بهانه جهان را عرصه تاخت و تازهای نظامی خود قرار داده اند، از اقدام و واکنش موثر خودداری کردند و موجبات تجاوزگری های فزاینده رژیم صهیونیستی را فراهم آوردند.
شرکت کنندگان در این همایش دراین بیانیه ضمن محکوم کردن حمله رژیم غاصب صهیونیستی به غزه و قتل عام زنان و کودکان بی پناه ، تاسف عمیق خود را از عدم واکنش موثر جامعه بین المللی و برخی رسانه های جهانی را داین خصوص اعلام کردند.
دراین بیانیه تصریح شده، تجاوز رژیم صهیونیستی و عدم واکنش موثر سازمان ملل متحد را موجب آشکاری ماهیت ابزاری دموکراسی و حقوق بشر در عرصه بین المللی است.
1625//1348 شماره 022 ساعت 13:58 تمام
۰ نفر