۱۴ خرداد ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 6202278
T T
۰ نفر
یک نماینده مجلس: امام خمینی (ره ) به جنبش بیداری مسلمانان شتاب بخشید ..................................................................
تهران بزرک ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 14/03/86 داخلی.اجتماعی.ارتحال 86.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت : نهضت امام خمینی (ره ) و انقلاب اسلامی ایران به جنبش بیداری مسلمانان شتاب بخشید.
حسین مظفر روز دوشنبه در حاشیه مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره ) در گفتگو با ایرنا افزود بدون شک امام خمینی توانست با انقلابی بی نظیر در باور ملتها در چگونگی برخورد با مسایل امت اسلامی تغییر به وجود آورد.
وی اضافه کرد: جنبش بیداری مسلمانان از زمانی شتاب گرفت که جوانان مسلمان با خواندن پیامها و رهنمودهای امام خمینی دریافتند وی انسانی الهی است و برای صلاح امت اسلامی می کوشد.
او افزود: موضعگیری امام خمینی در مقابل رژیم اشغالگر قدس و حمایت از مجاهدان در لبنان شور و شوق جدیدی به جوانان آن مرز و بوم داد و آنان با عملیات جهادی ترس و نگرانی را در صهیونیستها ایجاد کردند و با بیرون راندن اسراییل از جنوب لبنان بطلان اسطوره شکست ناپذیری آن رژیم پوشالی را اثبات کردند.
مظفر اضافه کرد: امام خمینی از نخستین کسانی بود که از خطر وجود اسراییل برای آینده جهان اسلام خبر داد و آن را غده سرطانی نامید و از اهمیت بسیج عمومی در جهان اسلام برای مبارزه با اسراییل سخن گفت.
وی گفت: لبنان از مهمترین صحنه های پاسخ و لبیک به ندای امام خمینی بود که به شکل جهاد و مقاومت در برابر اسراییل جلوه گر شد و عشق به امام قلبها را لبریز کرد.
او گفت: مواضع امام خمینی (ره ) تاثیر بسیار عمیقی بر قلب و روح ملت فلسطین نهاد و قضیه فلسطین، قدس و مسجدالاقصی همیشه در قلب و روح امام خمینی جای داشت.
وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی سر آغاز دوره بیداری و قیام ملتهای مسلمان شد در حالی که پیش از آن مسلمانان تنها شاهد شکست، تفرقه و چند دستگی بودند.
7246/687/1644/660 شماره 077 ساعت 38:11 تمام انتهای پیام E14.10-38-11
۰ نفر