۲۴ خرداد ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 6204290
T T
۰ نفر
بسیجیان تهران هتک حرمت به بارگاه امامین عسکریین (ع)درشهرسامرارامحکوم کرد ......................................................................
تهران بزرک، خبرگزاری جمهوری اسلامی 24/03/86 داخلی.اجتماعی.بسیج.هتک حرمت.محکوم.
فرماندهان و بسیجیان تهران بزرک روزپنجشنبه با صدوربیانیه ای هتک حرمت حرمین امامان عسکریین را در سامرا محکوم کردند.
در این بیانیه که نسخه ای ازآن به ایرنا نمایر شد، آمده است: هنوز داغ هتک حرمت حرم شریف امامان عسکریین برقلب جهان اسلام به ویژه شیعیان سنگینی می کرد که بار دیگر تروریست های جنایتکار با تخریب مجدد بارگاه ملکوتی امامین عسکریین این داغ را تازه کردند و برک ننگین دیگری بر دفتر جنایات خود افزودند.
فرماندهان و بسیجیان تهران بزرک اشغالگران عراق را مسوول این اقدام جنایتکارانه دانسته و خروج آنان را از این کشور خواستار شدند.
اقدام جنایتکارانه انفجار گلدسته های طلایی مرقد امامین عسکریین (ع) در شهر مقدس سامرا روز چهارشنبه با موجی از محکومیت ها در داخل و خارج کشور همراه شد.
قریب دو سال پس از اولین انفجار مرقدهای امامین عسکریین (ع) در سال 1384 در آن شهر مقدس، بامداد امروز بار دیگر مرقد این دو امام همام مورد حمله تروریست ها قرار گرفت.
انفجار اسفند ماه سال 84 مرقدهای امامین عسکریین (ع) بخش بزرگی از گنبد و مرقد امامین شریفین را تخریب کرده بود و موجب بروز خشونت های مذهبی شد و صدها نفر بر اثر پیامدهای این حادثه در عراق کشته شده بودند.
لیکن، امسال براساس هماهنگی مشترک امنیتی استان صلاحالدین درشمال بغداد، در حوالی ساعت 9 صبح امروز به وقت محلی در پی اصابت خمپاره به حرم مطهر امامین عسکریین (ع)، دو مناره ی بجامانده از بمب گذاری سال 84 که طی آن گنبد طلایی این مرقد ویران شده بود، بخش کامل یکی از چهار گلدسته های این مضجع شریف و نیمی از یک ماذنه دیگر آن فرو ریخت. ک/1 تهرام/7245/687/ 1645 شماره 074 ساعت 24:13 تمام انتهای پیام E24.52-24-13
۰ نفر