۷ تیر ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 6206524
T T
۰ نفر
معاون رییس جمهوری: دکتربهشتی نشانه روشنی از روشنفکری و اصولگرایی بود ......................................................................
خرم آباد ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 07/04/86 داخلی.اجتماعی.مراسم.
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان ملی جوانان کشور گفت: دکتر شهید بهشتی نشانه روشنی از روشنفکری و اصولگرایی بود.
حجت الاسلام والمسلمین "محمدجواد حاج علی اکبری" پنجشنبه درمراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در خرم آباد افزود:این شهید بزرگوار جوانان را بسیار دوست داشت و به این قشر اهمیت ویژه ای می داد.
وی اظهار داشت: جوانان باید خاطرات آن روز را مطالعه کنند و آگاهی خود را نسبت به شخصیت والای دکتربهشتی و یارانش بیشتر نمایند.
حجت الاسلام حاج علی اکبری افزود: انقلاب اسلامی را حادثه هفتم تیرماه بیمه کرد و جریان سوم تیر یکی از دستاوردهای واقعه بزرک هفتم تیر در جامعه انقلاب اسلامی می باشد.
وی اضافه کرد: در سوم تیرماه سال 84 نیز آرمانهای انقلاب اسلامی تحقق یافت و اینها از برکت خون شهید بهشتی و یاران باوفایش در آن واقعه ناگوار به دست آمده است.
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان ملی جوانان کشور گفت: شهید بهشتی به دانشمند بودن، محقق بودن، خوش فکری، روشنفکری، قدرت بیشتر در مدیریت و جامعیت بودن شناخته شده است.
او یکی از ویژگیهای دکتر بهشتی را خدمت بی منت به مردم عنوان کرد و گفت: امروز نیز رییس جمهوری در حال اجرای این امر مهم می باشد.
حجت الاسلام حاج علی اکبری در ادامه از جوانان امروز به عنوان بهترین نسل برای تحقق ارزشهای اسلامی یاد کرد و گفت: این جوانان بسیار آماده هستند و در صورت توجه جدی به آنان ادامه دهنده راه انقلاب خواهند شد.
در پایان این نشست مداحان اهل بیت در رثای شهادت دکتر بهشتی و یاران باوفایش مداحی کردند.ک/2 7268/632/1840 شماره 115 ساعت 02:15 تمام انتهای پیام E07.26-02-15
۰ نفر