۲۳ اسفند ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 6227782
T T
۰ نفر
مردم گناباد: شرکت در انتخابات بر استحکام پایه های نظام می افزاید ...............................................................
گناباد ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 23/12/86 داخلی.سیاسی.انتخابات.هشتم.ستاد حضور مردم درانتخابات مجلس هشتم از آن جهت اهمیت دارد که ایران اسلامی در مرحله حساسی از رشد و پیشرفت تکنولوژی برخوردار است واین موفقیت ها موجب غرور و مباهات ایرانیان شده است.
محمد صبور یکی از شهروندان گنابادی به خبرنگارایرنا گفت : هر ایرانی در هرگوشه جهان عشق به ایران و وطن خود دارد و مطمنا به سرنوشت انتخابات و بخصوص میزان حضور مردم حساس است.
وی بیان کرد: برای ما روشن شده است که بدخواهان ایران دست بکار شده اند تا با هجمه تبلیغاتی سعی در مایوس نمودن مردم داشته و بسیار تلاش می کنند که از حضورمردم درپای صندوهای رای بکاهند بنابر هوشیارایرانیان با در این مرحله بیش از گذشته باشد.
وی اظهارداشت: حضور آگاهانه مردم در انتخابات ، حنثی کننده ای مهم برای توطئه های تبلغاتی دشمنان است ، بنابراین زمینه حضور گسترده باید از سوی تمام افراد و دستگاه هایی که می توانند نقشی موثر ایفا کنند ، فراهم شود.
صبور افزود: حضور آگاهانه مردم درجرایان انتخابات باعث افزایش وحدت ملی و اقتدار و عزت نظام در عرصه های خارج از مرزها شده و دشمنان نیز متوجه می شوند که ایران از پشتوانه رای خوب مردم برخوردار است.
یکی دیگر از شهروندان این خطه گفت : آنچه در شرایط فعلی کشور بسیار اهمیت دارد شجاعت نمایندگان است ، البته شجاعتی که برخواسته از تقوا ، شجاعتی که در مسیر تعالی کشور باشد.
صادق ایزدی افزود: نمایندگانی که به مجلس راه می یابند باید در مقابل تهدیدات خارجی کوتاه نیایند چون به ضرر کشور و در مردم است و ممکن است کشورا به عقب برگرداند.
این شهروند اظهارداشت: یکی دیگراز ویژگی های نماینده ، مردمی بودن است نماینده لازم است در طول مدت وکالت، همراه مردم باشد ،درد مردم را بفهمد ، در کنار نگاه کلان به مسائل در حل مشکلات مبتلا به جامعه همت داشته باشد.
وی اظهارداشت : انتظارات جامعه از نمایندگان، توجه به برنامه های اشتغال زاد بعنوان مهم ترین مشکل فعلی کشور، توجه به کیفیت آموزش عالی به منظور تامین نیروی متخصص و کار آمد در کشور و توجه به وضعیت معیشت مردم ویژه خانواده های کم درآمد.
وی اضافه کرد: اهتمام به مهار تورم و افزایش ارزش پول ملی ، نظارت بر اجرای مصوبات مجلس در دستگاههای دولتی بدون حب و بعض و صرفا با هدف اجرای صحیح قانون ،توجه به توسعه فرهنگی در کشور و تحقق عدالت اجتماعی در تمامی نقاط کشور انتظارات دیگر جامعه از نمایندگان بخصوص درمجلس هشتم است.کد/4 514/662/589/659 شماره 065 ساعت 14:34 تمام
۰ نفر