۱ خرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 6503833
T T
۰ نفر
نمایشگاه بین المللی صنعت کیف و کفش ایران در مشهد برگزار می شود ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/03/01 اقتصاد.نمایشگاه.صنعت کیف و چرم مشهد- چهارمین نمایشگاه صنعت کیف و کفش ، ماشین آلات و محصولات پوست و چرم ایران چهارم لغایت هفتم خردادماه جاری در مشهد برگزار می شود.
مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین المللی مشهد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت : بیش از 80 شرکت در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، سید جمال شوشتری افزود : شرکت کنندگان در این نمایشگاه از استان های خراسان رضوی و شمالی، آذربایجان شرقی، البرز، همدان، کرمانشاه، اصفهان، قزوین، تهران و اردبیل در فضایی به مساحت پنج هزار متر مربع آخرین تولیدات و توانمندی های خود را به نمایش می گذارند.
وی گفت: همچنین نمایندگانی از کشورهای ترکیه و فرانسه آخرین دستاورد ها و محصولات خود را در صنعت کیف و کفش، ماشین آلات و محصولات پوست و چرم در این نمایشگاه ارائه می کنند.
او زمینه فعالیت شرکت کنندگان در این نمایشگاه را پوست و چرم،کیف و کفش، ماشین آلات، صنایع دستی چرمی، پاشنه و زیره کفش، چسب و رزین، نشریات تخصصی و رول فوم ذکر کرد.
چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت کیف و کفش، ماشین آلات و محصولات پوست و چرم از ساعت 17 الی 22 در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی مشهد برای بازدید شهروندان آماده خواهد بود.
7490/1654/659 شماره 041 ساعت 14:36 تمام
۰ نفر